Monday, June 15, 2009

Hati Berbunga-Bunga Kembang Mekar

ntah hape2 punya tajuk entry tp skrg asik mau sengih sampai telinga hahaha! knp? nnti2 citer k. nah.. tgk dulu muka org mls dtg keje. posing poyo sorg2 dlm lif ekekekek.. comel kn saya?! sila jwb ye... afne comel muahahaha


me @ 29 weeks of pregnancy


ini sbb yg buat saya sengih2 & bertambah+berganda syg sama abg loba2 hehe. br dpt lps lunch td.

abg loba2 tgh bz tgk cd game


p/s : lalalalalaaaaaaaaaaaaa... yeaaayyyy!!! tp kena sbr lg...


Add Image

6 comments :

Liana said...

o...Afne...lepas nie tentu semakin bergiat aktif yer... Cantik ler... Berapa ribu tu? hehehe....

cintaKusayangMu said...

k.afne...wah..manyak cntik la...best2 dpt lappy baru ....mau gak la..hahahaha

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah lappy baru ..leh online time pantang nantie ;-)

shuhaina said...

afne,
impian kita sama..
shu pun tgh survey2 lappy..
utk aktif shopping online dlm pantang nnt..hehehe

Afne said...

tak dan nk godek2 lg sbb hana pn sama sbk tekan2 sana sini. hangin tul! ikut je apa org buat. bila kita tegur/mrh/ trs buat majuk nangis lg.

Liana said...

hahaha...same lah dengan Husna. Cukup berbangga kalo dia tekan mouse tu keluar macam2 kat skrin. Boleh senyum2, gelak2 dia sorang2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...