Saturday, March 20, 2010

Tag 8

kena tag dgn fiza PCM aka mama hannah & hadif . tag 8 pulak dh.. aritu 3 hehe. tp tag kali ni tak sama mcm tag sblm ni yea.  

TAG RULES:
1. Go to your photo files…Select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friends to do the same!

nsb la kan.. dpt gambar rmh tgh sepah hahahaaaaaa. abaikan itu, tumpukn pandangan anda kpd 2 subjek utama di dlm gambar hehe. gambar bertarikh 02/10/2009 hari terakhir berpantang (44 hari). masa ni dh pun blk ke KL semasa 36 hari semata-mata nk kumpul stok ebm. haziq msh bersarung tgn kaki & kain bedung pun bersepah. mmg agak kelam kabut masa mula2 nk sesuaikan diri (& msh lg cuba sesuaikan diri huhu).

8 org yg afne tag ialah..
  1. kak ros - saja kasi blog ko byk entry haha
  2. deela - sila buat sblm ko deliver 
  3. kak efa - buat.. jgn tak buat
  4. nisa - ko mesti byk gambar kan?
  5. zack - sila buat tag akak lg yea
  6. aida/didot - nah isi masa lapang ko
  7. ude - sila amik tag ni
  8. bai - ko lg byk gambo kan?
kpd kekawan, sila buat tag dgn jayanya yea ;)


4 comments :

Puteri Satu said...

tah ni akak hutang ngan fiza aka delima... lum buat..huhuhuh... comel je dua beradik tu tido...hiks..

Delima said...

tq buat tag ni dpt gak aku tgk gmbr haziq masa kecik.. skrg mesti dia dh tak betah baring kat tilam tu kan? cpt je ms berlalu

Afne said...

kak puteri, hutang afne dh langsai hehe

Afne said...

fiza, byk la gegambo haziq masa kecik tp dlm entry blkg2 ler. tilam tu lama dh aku simpan. sedangkan tilam babycot tu pun dia dh tak bebas. skrg ni bentang je tilam queen depan tv sng cerita haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...