Tuesday, April 13, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100



Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100.. ok, kalau ikut nafsu shopping mcm2 saya nak beli tp setelah difikir-fikir, saya akan gunakan duit RM100 tu utk photo shoot & abadikan gambar kami sekeluarga. kemudian saya akan framekan dan gantung di dinding rumah. kenapa?  sebabnya.. kami jarang2 sekali dapat bergambar berempat & memandangkan kami ni pjj (perkahwinan jarak jauh) kiranya boleh la saya pandang2 & tenung2 gambar tu selalu ;)

haaa.. korg nk jugak ke RM100 tu? klu nk, apa lg.. join le CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100


3 comments :

Lelaki Ini said...

bagus², keutamaan kepada family tuh..

tQ for joining & good luck~ ;D

Afne said...

hehe.. tq sudi jengah entry contest afne. klu dpt, dpt la semua merasa ;)

EFA said...

gud luck n hopefully u get rm100..... hehehe, kite same2 tunggu dan lihat k~ hah!!! td sempat klik nuff +++ TOYOTA VIOS G..... keep in touch --> eddyboyz86.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...