Wednesday, October 20, 2010

MARAH TAPI SAYANG

dh mrh tp syg plak..

blk keje td singgah psr mlm beli nasi ayam & mknn yg cucuk2 seringgit ada la dlm 3 btg. 2 beradik tu berebut mkn nugget takmo yg lain. kak hana mcm biasa la dia yg mengalah (dgn muka sedih) tp bila adik leka dgn benda lain cpt2 dia ngap nugget adik hahahahaa

pastu berebut nk main writing board pulak.. adooooiiii pening kepala ibu tgk korg rebut merebut ni. kali ni hana takmo kalah, selamba dia conquer sorg2. dh adik merengek dgn gaya mrh (korg imagine le sendiri). nk pujuk haziq sng je.. kasi toys lain senyap la dia. letak kt kuda/rusa kak hana kemain seronok haziq tersengih-sengih.

tp time tido nk dekat2 juga. hmmm.. mcm2 la korg ni..


ada anak2 kecik mcm ni le kan.. ibu yg kena byk bersabar melayan korg. dh bsr nnti jgn gaduh2 mesti sepakat adik beradik ok?!


p/s : br hbs sidai baju. sunyi plak rmh bila korg dh tido awal ni.


10 comments :

☆ciK mOt☆ said...

behnya nengok kalu adik beradik sayang menyayangi kan...
anak2 aku ni, adehh...yang kakak takmo mengalah...yang adik suka buli kakak...bis aku???

menjelma jadi RAKSASA jadian...uhukss...:P

midiaida said...

camtuh laa pot bdk2..cam anak sedare aku lain lak..yg sulung tuh langsung x ley jumpe no. 2..mesti gaduh..bile tanye yg sulung..x syg adik no. 2 ke?..die ciap jujur kate x..tp ngan adik no. 3 die ok jek..tp yg tuh baby lg..hahah..so diorg 2 org mmg x ley jumpe..skg nei mak aku jg yg sulung ngan baby tuh..yg no. 2 nenek blah sane yg jg..cian kdg2 aku tgk yg no. 2 tuh..x tau laa bile diorg ley ngam..huhuh

Afne said...

zan, ada masa2nya diorg gaduh aku pn jd kingkong ijo gak hahahaa

bdk2 kan byk ragamnya. kita sabo je la yea (tgh motivate diri sendiri huhu).

Afne said...

dot, mak ko yg jaga yea. aku tak sampai hati lah nk pisahkan diorg. klu blh nk hantar 1 tmpt sng skit.

eLYies said...

hahahaha..afne..nasib kita serupa..lagi2 anak sulung gegurl..selalu kena buli ngan adik.kekdang kakak takmo mengalah.nak menang gak.adik pun sama..tak dpt mainan...tarik rambut kakak...adui..pening mak noks...huhuhuhuh..tu la kekdang ibu jadi TARZAN..hahahahahha

Afne said...

yies, btl tu. yg buat aku geram si kakak kdg main rembat je dr tgn adik. mau tak adik dia mengamuk. klu dia mintak elok2 mungkin adik dia blh bg.

Sricahaya said...

marah2 sayang la tu..
kita ni dua2 girl pun bergaduh berebut gak..pening kepala mama dia..demam pun dua2 demam..huhuhu

midiaida said...

pot..aku ade tag ko..jgn lupe singgah..;D

Afne said...

sri, bdk2 kan.. tau dia je nk menang. tp bila ditanya syg adik tak? tau plak menjawab sayanggggggg

Afne said...

ok dot, tqvm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...