Monday, November 29, 2010

Rebut Merebut

... dh jd perkara biasa kt rmh. tak kira la apa bendanya.. kerusi, mknn & toys etc. kekadang tu slh seorg mengalah kekadang dua2 nk menang.

haziq : "nak.. nak.."
hana : "kejap kakak gigitkn"

dpt le adik merasa

pastu kakak hana lyn mkn sorg2

haziq plak pantang tgk laptop menyala

haahh.. tgk tu rambo cilik dh mulakan projek

dpt la kakak mkn dgn aman

ooo.. rupanya adik dtg dr balkoni

haipp.. haipp.. semua benda nk kutip masuk mulut yea?!

kemain dtg kt kakak elok2 sambil ddk bersimpuh bagai hehe

akhirnya.. saya lah juara! dpt juga rampas buah pear ni!

kakak mengalah lyn hisap susu je la ekk
tu blm masuk bab buli membuli. haziq ni suka bergurau kasar skit gayanya. nmpk pape bersepah dia dtg amik pastu baling. dh brp kali kepala hana kena ketuk dgn hanger/toys. dulu2 kakak melalak je la panggil2 ibu. skrg ni tak blh thn dia buat serangan balas. tgk2 cantik je membulat bekas gigitan kt pipi adik. pastu dua2 melalak addoooiii...

yg lucunya bila dgr haziq merengek ke apa, blh plak hana sound "haziq ni nangis je keje nye" hahahaaa tak sedar diri awak tu pun sama. pantang ditegur trs merajuk & menangis.



8 comments :

ciK mOt ©™ said...

heheh...perkara yang sama terjadi kat aku...
tapi adik berlagak hero...
hero cengeng...:p

rossysweety said...

kiut ajer haziq dok camtu....

Afne said...

zan, hero cengeng klu dh dpt naik atas meja kdg tak reti turun trs merengek hahaaa

Afne said...

kak ros, cute mcm ibu dia hahahaa

Sricahaya said...

hehehe..kekadang nak tergelakkan tgk gelagat dua beradik ni..

yg kita lak..si adik yg suka gigit si kakak..si kakak suka tarik rambut si adik..dua2 pempuankan..gaduh main tarik2 rambut je la..heheheh

~ana~ said...

aqil pun jenis bergurau kasar dgn ajmal. semalam, dia ambik hanger, g ketuk kepala ajmal..meraung la ajmal..manja sekepoi...hah3x..

mama_umar_maryam said...

alolo...kt umah aku ni tebalik sket,Umar lg cengeng dr maryam, maryam tu xpadan kecik garang mcm rimo

Afne said...

zet, ada masa2nya diorg menang bersilih ganti. tp hana mmg lg manja dr haziq. ada ke patut bgn pg nk jugak aku letak haziq kt hall dulu baru dia nk bgn pastu soh aku yg dukung. nk mrh kang kecik lg. dh kecik je aku nengokkan hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...