Friday, December 17, 2010

Jalan-Jalan Cari Pasal!

ehh.. tak lah. jln2 cari brg hari terakhir jcard day @ midvalley. hajat di hati cuma menemankn org tu cr sandal kulit baru. tetiba masuk jj berhajat pula nk cari brg hahahaa. alhamdulillah, tak ssh cr parking & kaunter bykkkk so takde la kena beratur pnjg.

mls ahh nk snap satu per satu gmbr brg2 yg tak seberapa tu..


tak hbs round pn sbb nk cpt. dpt la sandal, sepentot (ni pn nk bgtau ke? haha), stokin, bbrp helai jeans, bbrp helai blouse, suit & shirt utk anak2, botol2 susu hana, wet tissue, bantal seketol.. ngan tah apa lg tak igt dh. lps redeem desk calendar 2011 (aci tak mintak sampai 2? hehe) trs gi redeem voucher. pastu masuk care4 beli stok susu & diaper hana.

eddy nk mkn nasi. mls dh fikir nk mkn kt mana, trs masuk chicken rice shop.


tak tau la samada kitorg ni dh lpr sgt ke apa sbb hbs licin semua kena bedal. tetiba dtg kali ni mcm sedap2 belaka hahahhaaa

adehhh.. kaki dh rasa sengal2 sejak mlm td. haaa.. tu la cari psl nk sgt gi jcard. sebut psl kaki, sonok la abg vovo nk dpt kaki2 baru :)


6 comments :

eLYies said...

hahahahhaa..berapa ratus dah ko abis afne..smlm memang tak ramai manusia pung..sbb hari pertama ramai gilos...

eden hari ni baru nak pi tengok baju anak..nak guna voucher.sbb cash dah abis..hahahahha

Shareena Haron said...

Afne..best nyer g shopping

Afne said...

yies, ada la skit tp tak sebanyak ko le. segan aku..

baju tak byk pilihan mcm dulu la.

Afne said...

sha, shopping mmg best. nk keluar duitnya yg kurg best hikhik

shiemz said...

wahh..sakan shopping..makan pun sakan gak..tapi badan kocik joo... hhahah....

Afne said...

shiem, bkn bdn kocik tp keding hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...