Tuesday, February 15, 2011

AKTIVITI DI KAMPUNG

cuti pnjg tak ke mana2 pn. aktiviti di luar rmh agak terbatas dek kerana hujan & banjir. aktiviti di dlm rmh selain makan/tido/tgk tv/facebook ialah.. amik gmbr la!

mula2 steady je

ok, dh mula tunjuk skill - ni confirm mmg hana humaira :)

  gmbr dgn bunga plak

apa punya motif posing angkat kaki ni?

sblh plak?


haziq? sejuk2 hujan2 mmg lena tido dlm buaian. dh puas tido (2-3 jam) dia bgn la cari nenen ibu :) 

tertib sungguh tido

nmpk semangat je dlm gmbr ni tp sejak2 aktif dh susut bdn walaupun berat naik ok je

kak hana lg.. masa ni dia sbk tgk ibu kerjakan siput sedut


 gmbr2 gi bp mall

abg botak tido dgn lena dlm pelukan ibu

100% sweet? i agreed!

berebut mnm coolblog. mmg cool bila dpt sedut biji2 hitam tu!

kan dh ckp hana is 100% sweet :)

makde menggedik

ucu lg gedik join hana naik bot tu

haziq mcm takut2 je

kesian haziq asik terkurung dlm rmh (sbb takmo dia godak air banjir), lepaskan juga dia main kt depan rmh. udah gaya YB melawat kawasan hehe..





ni gmbr2 masa pegi ayer hitam tp gmbr2 dlm kereta je la hehe.. pegi sana cari brg yg mana berkenan trs byr & blk. last sekali tu gmbr dataran yong peng yg dh jd semacam pulau ditenggelami air sungai yg melimpah..
feeling model la tu! wakakakaa

sanggup thn mengantuk

sshnya nk snap gmbr bdk botak ni!

dpt pen sebatang diam la dia..

makde saja nk kenakan hana hahaa

agak2.. molek lg ke kemahiran menggubah bunga dotdotdot?

gedik2 soh makde snap hehe
penuh org lepak2 walaupun banjir!


2 comments :

Huda~Banny said...

ala......anak dara dah pandai posing2....hehehe..haziq aje muka garang!

Afne said...

posing kan fav hana. klu dia tak posing tu maknanya tgh bad mood la kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...