Friday, March 11, 2011

ABG.. AYG NK.. AYG TERINGIN!

haahhh.. korg mula la tu fikir bkn2! kahkahkahhh

ptg smlm otw blk keje bgtau kt eddy yg isteri dia ni kepingin sgt nk mkn...


ececeeehhh.. siap request lg mengada2 tau! yelah, eddy ni bab durian cerewet skit... nk durian yg ada nombor2 gred apa benda tah tp klu dh takde sgt durian kg pn ngap jugak!. eddy kata blk kg kang dia carikan. yeayyy!!! ni gara2 baca status fb kwn2 & blogs yg sebut2 psl durian. jahatnya kamu! tetiba terngiang2 lagu stacy hehe

seingat afne la kan, haziq blm pernah merasa durian. hana kira dh byk kali mkn. haziq rasa dr susu ibu je hahahaaa ada rasa ke?

p/s : kes teringin takde kena mengena dgn rancangan penambahan ahli keluarga hehe..


9 comments :

puan nina said...

hikhik..hari tuh kite pun teringin nk mkn durian..eh slalu je kn kalo kate teringin org dh pk macam2 lol

Manjakusayang Collection said...

durian!!!!! nak...nak...

Nieza Ishak said...

nieza pun mauuuuuuuuuuuu ...
rasanya weekend ni nak lepak chowkit carik derian.

husband nieza pun sama nak durian ada gred, makan sebijik dah puas hati sesangat .... ;)

Afne said...

ni teringin sbb nafsu dh mkn bkn sbb.. hahahaaaa

Afne said...

kimm, klu dpt durian yg kaler kuning tu isshhh kecur air liur. org jawa kata ngences hahaaa

Afne said...

nieza, payah juga kan diorg ni cerewet bab durian. bg diorg mahal skit takpe tp menepati citarasa tekak. klu afne bantai la apa durian sekali pun asalkan namanya durian. kt chow kit mesti byk kan. kt desa petaling klu ada lori buah tu jual adeehhhh sebiji je dh dkt rm20!

lia said...

teringin durian musang king... tp belum musim g kat pahang

Afne said...

lia, afne jarang dgr musang king tp ada la juga terbaca. sedap ke wehhh

Sricahaya said...

ingat nak makan durian tu ada insan lain yg teringin..hihihihi...

lama dah tak makan durian..bt pengat durian ni pun sedapkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...