Tuesday, May 3, 2011

JIKA DIA MSH ADA...

... hari ni umurnya genap 29 tahun & menyambut 2nd anniversary. tgh2 mlm mcm ni lah pd setiap tahun kami selalunya berbalas sms ucapkan selamat hari jd. tp takdir Tuhan menentukan segala. setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.




syahdu & sayu hati bila tgk gmbr2 kt atas tu. rindu sgt dgn arwah. rindu dgn neesa.

Ya Allah, ampunkan lah dosa arwah. tempatkan rohnya di kalangan org yg soleh & beriman, amin. Al-Fatihah..


26 comments :

iduraz said...

mesti rindu yang teramat sangat kan..sian tgok anak dia..semoga dia ditempatkan di kalangan orang yang beriman..al-fatihah:)

DIDOT said...

al fatihah utk arwah..

Liessa said...

Al-fatihah..semoga roh ditempatkan dlm golongan org2 yg beriman..org pun sedih kak bila tgk pice neesa ngan ibu nye..
Doa lah yg terbaik buat neesa untuk menjalani alam kehidupan nie..

iswatie "colours of life" said...

Afne..wati yg x ada hubungan pun tgk rasa sedih...Afne yg sedara ngan dia lagik la syahdu kan...

AlFatihah tuk arwah...

Afne said...

iduraz, afne mmg rindu sgt dgn arwah. selalunya ada pape mmg kitorg rajin tel/sms/mms bertukar2 cerita.

kenangan.. blh mengalir airmata bila dikenang.

Afne said...

terima kasih dot.

Afne said...

terima kasih nisa. bila tgk gmbr2 tu makin dalam rindu sbb teringat diorg ber2. klu dkt blh jumpa selalu kan.

Afne said...

terima kasih wati. dr hari tu dh rasa sedih bila igt tarikh hari lahir arwah. tu bawa mak abah gi holiday biar lupa.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

al-fatihah .. ya allah ..aku terbayang2 entri lepas2 ko afne .. aku pun rasa sebak sgt2

Afne said...

TQ diana.

syanasaid said...

al-fatihah
aku mmg tak bleh lupa cerita adik ko ni
sebak sgt2

Normaliza said...

Al-fatihah untuk arwah. semoga ditempatkan di kalangan org yang beriman..amin..

sebak tgk gambar2 tu..

mama_umar_maryam said...

cantek arwah ni..alfatihah utk die..

Shareena Haron said...

al-fatihah buat arwah

eLYies said...

al-fatihah...

sama umur ngan yies...memang sebak biler tau cite pasal arwah...yg penting kita ingat..manusia ni ade kontrak ngan Allah..cukup masa..kontrak abis..semoga rohnya dicucuri rahmat..amin

Afne said...

syana, aku bertambah sebak :(

Afne said...

tq normaliza

Afne said...

zet, dia mmg cantik & lembut orgnya. mmg berlawanan sikap kami tp dia juga lag kwn baik aku sejak kecik.

Afne said...

tq sha

Afne said...

tq yies atas ingatan tu. cuma kdg2 bila rindu teringat semua kenangan lama knp dia pergi secepat ni. astaghfirullahalazim.. moga Allah cpt2 sedarkan aku dr fikir yg bkn2.

Baby Love Qin Boutique said...

sabar...kita sama2 doakan dia di sana...

p/s mari join contest saya

IEMA said...

sebak tgk..biler teringat citer afne dulu..coz..iema pun br kehilangan ayah tercinta br2 ni...
Al-fatihah...

shiemz said...

Semoga roh dicucuri rahmat ye afne.. yg pergi biarlah ia pergi... kiter yg hidup nie, teruskan perjuangan.. Al-Fatihah utk arwah..

Afne said...

tq ude :)

Afne said...

iema, bykkan sbr yea. setiap yg hdp pasti mati. itu janji Allah. cuma kita sbg insan biasa mudah terusik dgn perasaan & kenangan.

al-fatihah utk mereka yg telah pergi...

Afne said...

tq shiemz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...