Monday, June 20, 2011

HAZIQ @ 22 MONTHS

haziq @ 22 months = 1 thn 10 bln



  • alhamdulillah, haziq msh fully breastfeed & afne msh ada 2 bln to complete 2 thn. moga Allah permudahkan urusanku, amin.


  • walaupun vocab msh tak byk tp skrg ni haziq dh cuba byk bercakap. kdg2 tak faham apa yg cuba disampaikan/dikatakan tp sekurg2nya anak ibu berusaha kan?!
  • kuat mengadu. asal menangis je salahkan kakak. bila kakak tanya sapa yg buat dijawabnya ayah. kesian ayah selalu dipersalahkan ishh.. ishh.. ishh..


9 comments :

lia said...

da besar anak teruna ni... muka mirip sungguh dgn akak hana dia...

dan ebm itu, meriah sungguh...

Afne said...

cpt btl masa berlalu. rasa br je lg deliver haziq.

ebm tu dh tak semeriah dulu tp syukurlah msh ada utk bekal anak bujang.

cikmOt said...

sama pulak perangai haziq ngan irfan...vocab tak berapa lancar lagi...tapi mang kuat mengadu...

puan nina said...

alhamdulillah rezeki Haziq =) cepatnye masa berlalu kan..

Afne said...

irfan bdk dobot mata sepet mcm anak kacuk cina pn sama ke? igt lg tak aku gelar irfan mcm tu? hehe

dr segi percakapan mmg nmpk kontra antara hana & hazig. hana dulu blm dpt adik (blm pn 2 thn) dh mcm2 vocab petah lak tu.

member aku kata maybe sbb anak lelaki kot tak mcm perempuan.aku fikir +ve je, insyaallah lama2 haziq pandai ckp :)

Afne said...

puan nina, btl tu makin kita tua makin cpt masa berlalu..

mama_umar_maryam said...

kuat ngadu mmg samelah..kdg men sebut je sape2 yg lintas dpn die,hahah

Afne said...

zet, biasanya haziq menangis bila rebut brg ngan hana. kang dtg ngadu kt aku. tetiba kakak dia tanya, katanya ayah yg buat. takut lak nk ckp dpn2 org tu hahahaa

Afne said...

zet, biasanya haziq menangis bila rebut brg ngan hana. kang dtg ngadu kt aku. tetiba kakak dia tanya, katanya ayah yg buat. takut lak nk ckp dpn2 org tu hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...