Wednesday, September 7, 2011

2 Syawal 1432H : Neesa Datang Beraya :D

kak hana dr pg tertunggu2 neesa dtg beraya. skrg ni ada apa2 mesti nk allocate sebahagian utk neesa. syg btl hana dgn adik neesa :)


atok senyum gembira tgk keletah neesa. maktok pastinya insan plg bahagia dgn kedatangan neesa.



sepupu sepapat neesa sebelah ayahnya mmg ramai. klu tak silap dlm 6-7 buah kereta yg dtg. sampai2 je masing2 dok bergelak tgk momok the movie. meriah btl masa tu :)


dh hbs mnm susu br lah seronok nk posing kan neesa?! maklong snap byk2 buat kenang2an kami sekeluarga. aduhai, comel btl nur aneesah maisarah. suka dia main bendera kecik tu siap jerit2 "merteta! (merdeka)"










sblm blk, amik gmbr kenangan beramai2. tu pn tak semua yg masuk tu.






hana & haziq bantai tido masa ramai2 tu sbb masing2 kepenatan beraya. neesa dh nk blk br hana bgn.


12 comments :

++eden|essey++ said...

afne seyes ako tgk gambo 2nd last tuh kn..rasa sebak sgt...rasa nk nages kan...masa mak ko ciom neesa..ye la itu la anugerah yg ditgglkan oleh arwah...zuriatnya....rasa mcm pengganti arwah ida kn...rasa mcm xnak lps kan jek.....sob...sob..

Afne said...

ja, aku bila tgk blk gmbr2 ni sampai mengalir airmata. nk buat mcmn kan dh takdir. aku doakan yg terbaik utk neesa.

cahaya nuranie said...

kak afne... kiter menangis2 bila baca entry ni kak.. sedih sgt mengenangkan aneesa yg xde ibu... apepun dah takdir Allah... semoga roh arwah tenang di sana.. Alhamdulillah syukur arwah dikurniakan aneesa, semoga sentiasa mendoakan arwah ibunya...

Afne said...

tq syam komen sini. akak sekeluarga doakan yg terbaik utk neesa.

lia said...

aku ni kan, kalau ko cter pasal neesa jer, mesti bergenang airmata aku nih...

tgk mak ko kiss dia tu, g la airmata ni nak berderai...

semoga neesa bahagia selalu...

Afne said...

lia, mmg sebak beb masa aku snap gmbr2 tu nak2 time dh nk blk tu. mak aku mcm takmo lpskan neesa je.

watyz said...

nk menitik mata ty tgk gambar yg last tu. alhamdulillah sekurang2 nye ayah masih ingat kat famili afne. yg aty ni dh lebih 8 bulan x tgk budak2 tu. apa khabar agak nye. raya ni pon dorang x balik... :(

mama_umar_maryam said...

huwaaa..gamba las skali tu..huwaaa...neesa mcm pegang tudung mak ko..huwaaaaa

Afne said...

aty, alhamdulillah skrg neesa dh kerap blk kg. aku harap perhubungan yg baik berterusan sampai bila2. aku harap ko sekeluarga bykkan bersabar. insyaallah ada hikmah di kemudian hari. aku doakan yg terbaik utk anak2 sedara ko yea.

Afne said...

zet, aku masa snap tu dh menangis :(

~ayda basrudin~ said...

erm..aku bce entry yg nie jek dh bergenang air mata aku...huhu...tngok2 pic neesa..tersentuh hati..tngok dia comel n nmpk aktif, kesian kt dia..umur semuda tu dh hilang ibu..hope neesa akn terus jd budak yg aktif..comel..n solehah.. lg sayu tengok pic mak n abh ko tue..aku doakan agar semua kan kekal bahagia mcm nie..

Afne said...

tq ayda. alhamdulillah, diorg jaga neesa dgn baik. mmg kita takkan dpt semua yg kita nak. Allah Maha Mengetahui segala yg tersurat & tersirat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...