Thursday, June 21, 2012

Garrett Popcorn

dh lama teringin nk beli baru sekali ni mendapatnya....


ini pun ehsan kak ros yg tlg belikan kt klcc. maklum le klcc tu kan tmpt adam main ting-ting hehe... tq kak ros :)

kasi zoom dekat2 nmpk molek bulat2 popcorn & almond. soooooo tempting!

caramel crisp+almond

apa rasanya? rasa popcorn lah... & manis. yelah, dh nama pun perisa caramel kan. paket kecik je pun dh RM19 tp dijamin sedap sampai takmo kongsi dgn org lain hahahhaaaaa. mmg berbeza dgn popcorn hok psr mlm tu.

tp diingatkan! mkn manis2 ni tak leh selalu sgt, kena jaga kesihatan. ini klu abg loba2 nmpk mau afne kena ceramah kesihatan ekekekkkkk

korg dh try garrett popcorn? korg suka perisa apa??


p/s : klu esok lusa ngidam camne... kt johor nun plg dkt kena masuk USS huhu


20 comments :

Nieza Ishak said...

Afne dapat tukar ke johor ke atau resign ??? macam tak lama jerk lagi.

pop corn ni mahal sgt, soooo kedekut sket nak membeli huhuhu. tak rasa lagik.

lia said...

ada alasan nk masuk USS sbb nk mkn popcorn kui3

watyz said...

x pernah try. bak la ckit bg try. hehehehe

mama tisya said...

lama tk bli..dkt je ngan opis kalo ke klcc amik bau..hehehe...kalo tk suka manis sgt nanti try la chicago mix-gabungan caramel crips + cheesecorn...kita dh rs 3 flavour...

nur anis said...

popcorn ni kalau manis-manis, memang sodap..:)

syanasaid said...

tak pernah makan
aku jarang la hai gi KLCC nun
aritu pegi pn mmg xsempat la nk mencari

MaMa QaiSaRa a.k.a nunu said...

belum pernah try makan lagik..
tp tgk gambo tu..
sgt lazat..
argghhh!! bile leh turun k.l ni.. huhu

~ana~ said...

waaa....x pernah rasa lg...sadis la...ketinggalan sgt nih..

mama_umar_maryam said...

tp klu byk2 muak x ? aku mmg antu popcorn caramel nih

Afne said...

afne dh tender resign awal bln may aritu.

nieza, mmg mahal la sepeket kecik tu rege RM19. ini le 1st time afne beli. sesekali nk merasa blh le kan.

Afne said...

lia, bijaknya! hehe

Afne said...

errynn, klu yg mix tu blh campur almonds gak tak? afne ada terbaca klu perisa butter tu mcm biasa2 kt pawagam jual. keju tak try lg ni.

Afne said...

nur anis, terbaik!

Afne said...

syana, kt malaysia ni cuma ada kt klcc & 1 utama. try le beli kt sana maybe dkt skit ngan ko.

Afne said...

nunu, klu mengidam kena turun kl juga la nampaknya huhu

Afne said...

ana, rileks la. takdenya ketinggalan ke apa. org lain dh lama mkn ni afne baru nk rasa hehe

Afne said...

zet, aku tak leh mkn trs semua bg hbs. maybe aku dh terbiasa dgn piawaian manis eddy hehe. tp benda ni mmg manis pun. ko cuba la perisa lain butter atau keju. atau blh mix semua.

Afne said...

aty, mai kl afne belanja hehe. tp esok lusa afne dh ddk johor susah dh nk mkn popcorn ni.

mama tisya said...

yg chicago mix tu gabungan caramel crips + cheese corn..yg almond tkleh campur...tp kalo org tk suka manis sesuai la amik chicago mix tu..kiranye cara mkn amik 1 caramel+1cheesecorn..so rs manis2 masin lemak..hehehe

Afne said...

thanks errynn. nnti bebila ada peluang dtg kl klu sempat nk try yg mix tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...