Monday, August 13, 2012

Website Nuffnang Dengan Imej Baru??

korg dh visit website nuffnang hari ni? cer tgk... cer tgk..

haaa.. kan dh ckp. nmpk lain serba serbi. ke afne yg ketinggalan sbb cuma sempat tgk mlm td? tak familiar lg so rasa hok lama lg sng nk view :-x

bila nk cash out ni.. rasa-rasa dh blh dpt tudung fareeda sehelai setengah hahahaaaa. erkkkk.. tudung fareeda mampu tgk je nok! ke nk tunggu dulu biar beranak pinak amaun tu?

p/s : agak-agak ada tak tudung fareeda limaploh hengget??


12 comments :

lia said...

afne... hang mmg tertinggai tren sbb last week da depa ubah he3

mama_umar_maryam said...

hehehhe,butik fareed yg kt bangi ni ko caye x aku x pnh masuk ;p

Afne said...

lia, bz le deknon. kejung tgn buat hamper hahahaa

Afne said...

zet, sama lah... aku pernah lalu je hehe

AdanyaKauUntukku said...

akak beli celop farida punya tudung...

dapatlah rm5o je..

kalau betul2 fareda..pegang jelahhhh

rossysweety said...

wei...ketinggalan le ko ni..

watyz said...

aku ni pon last week br la merasa masuk ariani beb. tu pon aku bli yg rm20. ko nak tau aku sorang je yg hadap tudung doploh hinggit dia tu. org lain sume hadap yg 50++. hehhehehhe

wan nurul hezrina said...

heheh nurulpun takut nak beli farida..beli yang klon jerlah.hikhik..tang nuffnang2 memula mmg terperanjat bila buka tapi lama2 dah okdah=)mcm lagi mesra pengguna nuffnang yang barunie

Afne said...

kak ila, faridah celop pn kita fikir 2-3 kali hahaha

Afne said...

kak ros, kesian aku kan. maklum le bz katakan... haha

Afne said...

nurul hezrina, mmg ada jual kt sini range rege rm45-80 tp takde kaler yg kenan.

Afne said...

aty, kt sini org jual ariani 120 plus plus beb... adehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...