Friday, January 4, 2013

Barang Hantaran Majlis Pertunangan Ila & Azrien

spt yg dijanjikan dlm entry ini, meh afne tepek gambar2 brg hantaran dr pihak lelaki & perempuan. blh je nk masukkan dlm tu tp mcm dh byk sgt gambar la pulak kan.

tema pihak lelaki warna purple & tema pihak perempuan warna pink.


13 dulang dr pihak lelaki. jom tgk apa yg ada...

sirih junjung

bekas cincin & duit tanda

zooooommmmmm skit!

telekung

sejadah

kain pasang

tuala

jam tgn

perfume jlo still

puding mangga

coklat & manisan

gula2 & asam

buah2an

kek SR

dibalas 15 dulang dari pihak perempuan...

sirih junjung yg simple dimple. afne tlg cucuk2 je heheh...

senaskah Al-Quran

songkok & sejadah

baju kemeja

kain pelikat. mak gubahkan jd burung merak.

tuala. ila gubah sendiri.

jam tgn

 perfume davidoff hot

set belt, wallet & pen

coklat

blueberry cheese tart

muffin. sponsored by cousin.

gula dibentuk jd bwg putih. igt dh kaku jari tgnku rupanya ok lg ekekekkkk

buah2an.

lg 1 kek SR lupa nk snap. kan dh bgtau hantaran buat simple2 jek. semua bubuh dlm bakul putih. sonang kojo cuma costing skt lah. dolu2 siap bergubah menara bagai. mak mmg pandai bab2 gubah menggubah tp harapkan mak buat semua kesian lah pulak mak aji nk uruskan byk benda masa majlis tu kan.

tgk gmbr hantaran ni teringat plak hantaran masa kawen dulu afne gunakan tema tradisional warna coklat jingga bakul buluh & mengkuang bubuh bunga dip & dr eddy tema modern warna pink purple gunakan bunga stokin. mana agaknya mak simpan brg2 tu ekk....





6 comments:

♥cikmOt♥ said...

comel2nya barang hantaran...
aku tak merasalah nk buat gini, adik badik seme dah kawin...

nak tunggu adik bujang aku plak, baru tingkatan 5 kut...adehhh

~ana~ said...

lawo2 semua hantaran tu..mmg berbakat la mak afne..

Afne said...

izan, aku adik beradik 5 org tinggal 3 org je skrg. mana yg aku blh bantu, aku bantu. x dpt bantu sponsor apa2 pn paling tidak tlg2 apa yg blh.

Afne said...

ana, hantaran dr kitorg takde gubah sgt lah. ana silap tgk dr belah lelaki punya kot hehe

rosnita zulkifli said...

fuh!!! cam barang nak kawin?? apa-apa pun tahniah kat ila..jgn lupa jemput time majlis nanti ek..

Anonymous said...

Cantiknye hantaran.
Bunge2 rose pink n putih tu bunga segar ke plastik?cantiklah suwitt jek
Lg 1 yg gula2 jd bwg putih tu sgt kreatif. Wat la tutorial.. xpon nk tempah bole x? Hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...