Tuesday, December 10, 2013

Bila Anak Masuk Majalah...

alaaaaa... majalah KUNTUM je pun hehe

tiap kali ada penjual buku/majalah kt sekolah, hana masuk je kereta (time afne jemput blk sekolah) trs remind ibunya yg dia nk bawak duit esok pg (sbb dia tau ibu x kisah klu dia nk beli buku tp klu beli toys tu ibu akan fikir berpuluh kali). kerap juga dia beli majalah kuntum ni kt sekolah. klu tak silap harga KUNTUM ni RM3/naskah.



bbrp bln lps hana ada cerita yg dia & kwn sekelas bergambar dgn maskot majalah KUNTUM. rupa2nya SK Tenaga Sepakat masuk dlm keluaran November/Disember 2013. 


yg pakai baju sukan kuning tu lah murid2 pra sekolah (pra murni & pra impian). dpt cari mana 1 agaknya hana humaira??


x dpt cari?! meh afne zoom lbh dkt & dlm bulatan merah...


ambooooiiiiiiiiiiiiii.... kemain manis lg senyum mentang2 nk masuk majalah kihkihkih


4 comments :

Nurulhuda Abdul Latip said...

Amboi syoknya masuk majalah, tu pasal senyumannya manis..kan Hana?

Afne said...

kak huda, hana klu bab posing mmg champion hehe

watyz said...

waaa... hana dh glemer u.. hehehe.
dulu masa zaman skolah slalu bli kuntum ni.. hehhe

Afne said...

aty, kemain bangga dia trs tunjuk kt ibu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...