Monday, January 27, 2014

Penat

alahaiiiiiiii... anak sapa lah ni mcm x cukup tmpt dia nk tido!


kesian pn ada. kelakar pn ada. br bbrp saat td dia main thomas sambil nyayi lagu putih2 melati-lirik main belasah aje-asal ada bunyi... tiba2 senyap dh 'pengsan'!

sejak dh bersekolah ni blk je sampai rmh trs mandi, mkn, main2 sekejap dh tertido. penat sgt lah tu gamaknya. dulu2 timing tido ptg dia dlm kul 4-5 ptg. skrg ni plg lewat pn kul 2 lbh dh terlena. kdg2 kul 12 lbh dh tido. klu lah ibu blh join sama guling2 atas katil huhu.. nikmat sementara yg jarang2 sgt ibu dpt skrg ni.


2 comments :

Petak Bunga said...

budak tidur nyenyak..kat mana2 pun boleh tidur

Petak Bunga said...

budak tidur nyenyak..kat mana2 pun boleh tidur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...