Tuesday, November 18, 2014

Like Mother Like Daughter


ramai tegur muka hana mirip sgt muka ibu. serba serbi sama kecuali tang tahi lalat atas bibir tu kihkihkihhh... btw, bkn muka je tp ibu perasan dr segi percakapan dgn suara yg kuat (loud & clear kan hana?!) & peramah (dlm konteks mudah mesra err... ye ke ko mudah mesra afne ooiii?). tak dinafikan dlm usia 7 tahun ni mmg hana kuat bertanya tentang mcm2 bnda & ingatan dia sgt kuat. pengalaman dia naik bas blk ke kl dgn ayah masa ibu & haziq ddk kl pn dia msh igt dgn jelas. klu tak silap masa tu umurnya br 3-4 tahun.

tak kisah lah anak2 ikut muka sapa (ayah atau ibu), yg penting ibu bersyukur sgt diberi peluang melahirkan & membesarkan anak2 ibu. walaupun masing2 ada kelebihan & ragam masing2 yg kdg2 blh buat ibu jd tarzan tukar kaler ijo, ibu tetap berbangga dgn anak2 ibu :)


2 comments :

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

mcm kembo .. al-maklum BFF kan korang ni .. suka tgk gmbr posing2 sesama2 .. muka samaaaaaa

Afne said...

BFF sgt :)

apa ibu ada klu blh dia pun nk sama. anak dara lah kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...