Monday, April 6, 2015

Work In Progress : Table Top

salam semua.

ada la juga rupa walaupun blm siap sepenuhnya... 


klu perasan mcm ada tiang simen dkt2 tepi tu kan. awalnya tukang dh konkrit table top paras tu tp eddy mntak tambah 2 kaki lg. takpe lah nnti bertutup x nmpk kan?! (ayat pujuk hati sendiri bhahahhaaa)



masa dtg ni bwh table top tu x usik apa lg. kelmarin tukang dh mula psg tiles lantai dapur. dh le dapur x brp nk luas lg mau tepek tiles hitam. ni afne tgh berangan psg kc putih hehe... angan2 je dulu kan free. apa2 pun kita tunggu bajet dr bos.

tu je gambo yg ada... dh namanya pn work in progress kan?!


"Ya Allah, permudahkanlah urusan kami, amin"


4 comments :

Hayatie Hashim said...

Wahhh best ni.dah psg kc nnt mesti lagi terserlah...

Afne said...

yati, kc nya ntah bila nk psg ni blm ada masa nk cr quotation.

AdanyaKauUntukku said...

waa happynya tengok rumah dah ada rupa rumah...akak masih kecahhhh...

tak sabo nak buat finishing

Afne said...

kak ila, sbnrnya kt family area msh semak penuh brg2! kira kt dapur ni dh kemas skt lah masa ni.

yea, afne pn x sbr ni ikut hati lps beli trs nk masuk tp mcm2 kena repair kan so sabar aje lah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...