Wednesday, May 20, 2015

Work In Progress : Pintu Pagar

salam semua :)

mehhh nk cerita psl pintu pagar. nk muatkn 2 buah kereta punya psl so kami tukar pintu pagar yg lbh lebar spt yg diceritakan dlm entry ini. afne x igt sgt brp ukuran sbnr pintu pagar ni, dlm 21-22 kaki gitu lah.

klu nk diikutkn cth yg kami tempah ialah stainless steel with wood effect (black color). tgk2 dia bwk dark brown... ni btl2 wood effect ni!


ni amik gmbr dr dlm... kan best klu btl2 hitam huhu


sambil2 monitor diorg psg sambil2 tgk bhgian dlm rmh yg dh dibasuh aritu.


korg nmpk btg bulat stainless steel yg pnjg tu? itu lah pemegang railing tangga  utk menggantikan pemegang asal (kayu) yg dh agak uzur. mula2 plan nk tukar semua sekali tp struktur besi tangga msh baik so kami tukar bhgian pemegangnya sahaja.


dh siap psg... what say u??


motor autogate pn blm psg lg. k, sampai sini dulu. nnti afne update psl pemegang railing tangga tu ye ;)


6 comments :

Unknown said...

Pagar awak sama macam saya...tapi masalah pagar saya,,die selalu tergelincir dari landasan..which is annoying...dan sangat kerap berlaku...tunggulah lagi 4-5tahun..nak tukar pagar lain..sgt tak convenient lagi2 bila kita nak cepat!take time nak masukkan pagar tu kat landasannya semula!



Nak free vitamin tak?
Jemput singgah ke blog saya:
http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/free-vitalea-untuk-ahli-baru-shaklee.html

Afne said...

Salam sue. Tq singgah sini.

Ohh pagar sue jd mcm tu? Ada mntak kedai pagar check & fix the problem? Alamakkk... harap2 kitorg punya x jd mcm tu.

Anonymous said...

salam.... pagar sis brajet budget semua? cantik la
teringin nk buat. sis timggal kat mna?

Afne said...

salam. maaf sis, saya tak brp igt harga pagar sahaja sbb buat sekali pemegang tangga dlm rmh. klu x silap dua2 dlm 5k lbh gitu. saya ddk di batu pahat, johor.

Maya said...

Salam Kak Afne. Boleh tau tak kedainya kat mana? And kedai kitchen kabinet tu sekali. TIA.

Afne said...

Salam. Sis maya, kedai ni kt yong peng tp tak igt sebelah mana. Klu berminat blh email saya noorafne@gmail.com nnti saya mintakkan no contact kat husband k?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...