Wednesday, November 25, 2015

Sepetang di Tasik Y, Batu Pahat

disebabkn sdh berjanji dgn anak2 nk bg upah sbb temankan ibu buat kerja maka layankan diorg main2 di playground Tasik Y. knp nama tmpt ni tasik y? mungkin sbb tasiknya berbentuk y hehe...

kami x lama pn kt sini sbb masa kami sampai cuaca dh mula mendung trs awan bertukar hitam. ada la kot dlm 15 mnt mcm tu....







igt nk posing posing kt dinosour 2 ekor tu tp hani menjerit2 x nk dtg tkt agaknya jd snap gmbr hana dr jauh aje lah.


playground yg tinggi ni sesuai lah kot utk hana & haziq. hani pn klu blh nk ikut kakak & abg panjat sana sini....






ibu pn join sama main jongkang jongket heheee....






tgk gmbr2 kt atas pn korg blh agak hani yg plg seronok dpt main2 kt sini. next time ibu bwk lg yea, In shaa Allah...


x lama lps tu ayah pn sampai. bz memanjang bercakap kt hp. blk rmh tinggalkn kereta 1 lg & eddy ajak kitorg ke kedai joran.



4 comments :

mshazadoes said...

monday semalam pergi jugak tasik y , orang punya lah ramai...emmm
ta dapat nak main kat playground tue..

Lea Ismail said...

seronoknya dia dapat main buai

Afne said...

hai mshazadoes,

agaknya sbb isnin dh mula cuti sekolah kan. masa kami pegi tu hari khamis lps hari last sekolah.

Afne said...

lea ismail, mmg seronok sungguh hani main buai. mcm jakun pun ye heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...