Tuesday, December 22, 2015

Meja Sisi LINDVED Ikea

k, meja sisi ni afne beli kira dh lama juga masa trip ke Ikea aritu.


biasa lah dilema kaki deko (erkkkk kaki lah sgt!) kejap letak hujung sana kejap letak tepi sini. masa afne ke IOI City Mall Putrajaya aritu terjumpa alas bling2 dgn harga super murah RM3.99 sahaja angkut 5 pcs trs. tu lah kannnn... x dpt alas cap SSF, cap Super Save pn jd lah. material plastik sahaja ala2 alas meja plastik kerawang2 yg mak2 kita selalu guna tu.


amacammmmm ok kot kan? masukkan gmbr dlm group KKD ramai berkenan bunga tu. x igt dh harga bunga tu beli dari kedai serbaneka kt Parit Yaani masa nk raya puasa aritu.

try letak alas bling2 kt meja sisi glass hitam tu ngam2 soi pulak...


x pe kita gunting kasi nmpk cung skt hehe...


ehhh.. siap pakej bunga orkid pulop! bunga pn main bengkok sukahati ada aku kesah?! kikikiiii


2 comments :

Nieyl said...

Singgah pagi...
nieyl pun suka bab deko² nie...

Afne said...

Tq nieyl. Jgn lupa join group fb Kelab Kaki Deco ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...