Sunday, December 2, 2018

12th Anniversary :)


Alhamdulillah, syukran. Trm ksh Ya Allah msh dipanjangkan jodoh kami suami isteri dan moga bahagia kekal hingga ke jannah, amin.

In ups & down, through thick & thin.... Allahuakbar hanya Allah yg mengetahui segalanya. Moga kami sentiasa bersabar dan saling bertolak ansur sepanjang melayari hdp berumahtangga. Tipu lah klu tak gaduh, bohong lah klu tak merajuk tp semua tu asam garam berumahtangga. 









Ehhh... br perasan byk selfie ber2 dlm kereta rupanya kikikiiii.. Ye lah itu je klu masa btl2 ber2 ada urusan kerja. Klu keluar dgn anak-anak mmg tak dan nk pegang hp.

Apa-apa pun tq syg sbb selalu bersabar dgn saya yg selalu mood swing ni huhu... tq selalu bg apa saya nak selalu lyn kemahuan saya. Tgh mlm isteri ajak ngeteh dia layankan, kita teringin cheese nan dgn tandoori dia temankan mkn, teringin kerang sambal dia bawakkan juga. Lps tu dia tanya kita.. Yang, awak yg suka mkn mlm knp perut saya yg naik? Kahkahkahhhh

Hadiah anniversary? Dh tua-tua ni kita doa yg baik2 je lah. Biaq pi lah apa yg dtg sekali pun, saya tau dia tetap utamakan keluarga 😜


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...