Tuesday, April 28, 2009

Teka Teki Hari Ini

haaa.. pg2 ni nk kasik otak korang berfungsi dgn lbh baik lg hahaha. teka tekinya ialah..

apa bendanya,

"KALAU SUAMI DAPAT, ISTERI PUN DAPAT..
TAPI KALAU ISTERI DAPAT, SUAMI TAK DAPAT?!"

heeeppp.. ni takde kena mengena dgn apa yg korg pikirkn yea muahahaha. sesapa dpt jwb sila isi dlm komen tp.. takde maknanya dpt hadiah ke apa. ni utk suka suki jek.


p/s : oleh kerana saya baik hati, amik clue ni... sapa dengo riuh pagi ERA mesti tau jawapannya hehe.. klu afne yg dpt 'benda' tu hmmmm dlm mimpi je la...



1 comment :

Liana said...

huhuhu....Afne...tak dapat jawab ler... Pagi, sy pergi kerja naik moto. Moto tak de radio...huhuhu...

ala mak! alamat! nanti yer... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...