Wednesday, May 6, 2009

Rindu Serindu-Rindunya

walaupun gue dilanda ke'busy'an yg agak bertahap cipan arini tp nk update jugaakkkk...

SANGAT RINDU SAMA ABG LOBA2 SAYA... UUUWWAAAAAAAAA

smlm eddy sdh sampei perak.. atas urusan keje maaaa apa lagiiiii. br je coti blk kg trs kena outstation. duduk le ber2 dgn hana kt rmh. segala urusan menabur duit ke outing ke perlu dihentikan buat sementara waktu melainkan ada geng ronggeng. blm pn 24 jam eddy kt sana dh terasa sgt sbb mlm td hana dok melalak carik ayah dia sampai merah2 muka menangis. keluar je lif blm pn sampai pintu rmh, hana dh panggil "ayah.. ayah.." dh tu tetengah mlm dlm kul 12.30am tu dia leh meraung "ibu.. ayah.." setengah jam jugak la nk memujuk hana tido semula.

"hana, sila dgr kata & jgn nangis2 ehh. hana kan budak baik"


6 comments :

Mama Lyna said...

samaler kita afne, abang ejan pun outstation ke penang, start semalam sampai jumaat...

Afne said...

ssh juga ejan, even eddy selalu outstation tp hana mmg rapat dgn ayahnya.

NOOR AZURA MOHD JAAFAR said...

waaa... :( :( sedih lak dengar hana gitu :(

mujur lah dina ok kalau papa takde.. tp kalau papa dia ada ngadanya lebihhhh... marah aku jadinya! ish!

psssstt.. jom ah kalau nak renggeng. ekeke lama kita tak ronggeng wei! wakakaka

amy said...

umi aqeel ngn aqeel pun kena tinggal.. dah smpai dungun ke belum nie. sib baik aqeel tak heran sbb dh biasa sgt kena tinggal.

mamafif said...

kalo windu...cebutla nm ku...ehehehee...

mama tisya said...

mother's day award ..sila collect kt blog mama tisya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...