Friday, May 29, 2009

Tag AZAJA

tag by azaja PCM

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?

- sng hati sbb perut tgh kenyang.. br lps lunch

2.Saya nak makan?
- chicken wing

3.Saya tak suka?
- benda yg saya benci

4.Impian saya?
- shopping.. shopping & shopping

5.Haiwan yang saya tak suka?
- lipas.. blh melompat klu muncul tetiba

6.Saya harapkan?
- jd org kaya+sihat walafiat

7.Jika boleh putarkan masa?
- klu blh nk ubah benda2 yg lalu supaya jd lbh baik

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- jd org kaya haha

9.Handphone saya adalah sebuah?
- alat utk call/sms family/kwn2

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- sekali.. dia lah yg pertama & insyaallah yg terakhir

11.Saya suka pada?
- internet.. byk benda leh godek2 hehe

12.Kawan-kawan saya..?
- ada la sorg dua yg blh dipercayai.. yg mana antaranya harus la abg loba2 saya

13.Pernah dikhianati?
- pernah.. br terjadi

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- tak tau la.. dlm proses memaafkn tp takes time kot


Senaraikan 8 orang untuk di Tag

star deela FO
star kak Pah FO
star zita FO (ko kata takde pape nk update kan? hehe..)
star amie Honeyzz PCM
star diana Princess008 PCM
star nana nanamrul PCM
star zety zmarlia PCM
star amiyatie2


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...