Tuesday, September 29, 2009

Raya Ber4 :)

rasanya msh blm terlewat utk kami ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin. mesti ramai yg dh mula bekerja kan? even abg loba2 pn dh start keje on last friday.

spt yg dijangkakn, menjelang syawal mmg kami akan ber4 (eddy+afne+hana+haziq) tp kali ni mmg tak berpeluang merasa puasa sbb 3 ari sblm ramadhan dh slmt melahirkan haziq. mmg dugaan.. sepatutnya waktu bln puasa ni le afne blh btl2 cuba thn nafsu mkn (pantang) tp.. tgk juadah buka puasa yg mcm2 jenis & rasa tu mmg takleh thn woooo.. maka nya makanan2 jenis 'gatal' ie udang/sotong/ikan tongkol & mknn pedas2 (sbb BF haziq) mmg afne elakkan. yg lelain tambahan pulak yg blh menambah susu mmg afne balun cukup2 hehe..

ari raya tetap kitorg sambut mcm thn2 sblmnya. baju raya tetap berjahit. juadah wajib mcm ketupat, kuah lodeh, sambal kacang, sambal goreng (jawa mari), ayam goreng berempah & rendang (thn ni merasa rendang daging kijang sedap wooo). ok la, takmo ckp byk moh tgk gambo di pg raya.

bermaafan dgn family afne













kt rmh FIL. tp sbb kitorg sampai lewat so adik beradik yg lain dh 'bertempiaran' ke rmh sedara mara yg lain.









anak2 dh penat beraya

3 comments :

mama tisya said...

beraya ber4 afne thn ni..hana potong rmbt ke tu?nmpk susut je hana...pnt jg adik ye

Liana said...

bestnya... Seronok tengok dua beradik nie ler Afne!

Afne said...

eryn - a'ah aritu ayah dia potong skit sbb serabai je tak sama pnjg blkg tu.

kimm - moh le kasi husna adik hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...