Sunday, November 8, 2009

Facebook

baca tajuk pn dh sedia maklum kan.

disebabkn ke-boring-an melampau tahap cipan smlm ptg.. saya tlh meng-advance-kn diri dgn men-register facebook. wakakaka.. ayat skima mau tunjuk dh maju konon. yelah.. tau la korg dh lama berkecimpung dlm dunia fb. saya mmg agak lombab dlm bab2 semacam ini. takpe la, saya mula dr bwh.. fp (fotopages) kpd blog kemudiannya kpd fb plak. kedek2 le makcik blajo muahaha.

tqvm for those yg tlh sudi menjadi rakan & kpd yg sudi add saya. sekejap je kan penangan fb ni. tak sampai 24 jam dh ramai jugak yg saya 'jumpa'. ok lah.. mau meneruskan tgggjwb sbg ibu mithali ngan keje rmh yg melambak ni.


p/s : tahniah kpd yg menghasut saya utk join fb. anda2 tlh berjaya!


7 comments :

Nana said...

wah udah ada fb ek..kita dah lama ada tp baru2 ni je aktip nk upload gambo hehehe...nanti kita accept afne ek

zety said...

ye ye aku tau ko br reg facebook dan aku tlh pon menerima 'perkawanan' ko,hehehe

Afne said...

tq kwn2.. slmt berkawan hehe

Liana said...

Afne... Sila add kita yer... Email kita manjakusayang@ymail.com :)

liessa said...

add la kita...hehe...shaza3105yahoo.com

Afne said...

kimm & nisa - dh request. tau la korg nk buat apa hehe

NOOR AZURA MOHD JAAFAR said...

afne,

aku nye fb share ngan husband.. hahah tak larat aku nak fb bagai :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...