Wednesday, December 16, 2009

Ibu & Double H - Day 2 & 3

day 2 - rasa seronok sepanjang hari (di office & rmh). agaknya sbb SENYUM LG.. & LAGI! kot hehe plus bikin entry berbakul2 puas btl meroyan.

ni haziq yg bgn jam 2.30 am mintak nenen. masa ni hana lena tido so pic haziq je lah yea

haaa.. apa bikin tu? mata lalok lak tu


dh kenyang termenung jap..
rambut haziq pun byk gugur. takpe, sampai masa kang ayah botakkan yea haziq ;)


sejak dh tak pakai sarung tgn ni, suka btl haziq belek2 & hisap jari jemari
mata haziq yg tak baper nk bulat ni selalu mengingatkan ibu kt ayah ;)

day 3 - lbh kurg day 2 gak. alhamdulillah semua ok je. td eddy call bgtau nk blk KL sehari dua lg ke saja nk tenangkn hati ibu double H? yeaayyy!!!

blk keje td singgah psr mlm belikan buah kegemaran hana - anggur


meleleh air liur main bubbles
(btl2 le kamu mewarisi kegarangan muka ayah hehe)


hana & haziq rinduuuuuuuuuuuu ayah
(sama saiz je ibu tgk kamu berdua ni)


4 comments :

Manjakusayang said...

Aik? Hana dan Haziq jer ke yg rindu? Ibunya tak rindu ker? hehehehe

Afne said...

ibunya lagiiiiiiiiiiii rindu hehe

mama_umar said...

hohoho..sehat & berkhasiat tgk haziq,hana sgt ceria muke kamu ye sayang ;)

Afne said...

to auntie zet;

haziq : yea sy sgt sehat, ibu sy pn naik lenguh mendukung sy hehe..

hana : ceria lorr.. ayah mau blk KL.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...