Monday, April 26, 2010

Contest Baby Comot Mamam


godek2 kamera td baru teringat ada gmbr ni. apa lg.. jom join Contest Baby Comot Mamam anjuran ShOpALisTic.


Nama anak : Hana Humaira Muhamad Eddy
DOB : 23/09/2007
Nama ibu : Noor Afne Nordin
Nama bapa : Muhamad Eddy Ismail

tgk balik gmbr ni mmg nk tergelak pun ada.. ibu & ayah khusyuk menjamu selera kt meja sampai tak perasan masa tu hana dh dtg merangkak bwh meja capai periuk nasi kt bwh, korek2 nasi dlm periuk & mkn. mmg tak perasan lgsg k. sedar2 hana dh mcm tu. eddy cpt2 candid.. katanya soh hana tgk 1 hari nnti hehe.  rasanya masa tu umur hana 9 bln lbh. kegemaran hana? mkn - potpet - mkn - potpet. klu korg perasan mmg byk gmbr2 hana mkn tp kering mcm ibu dia jugak dlm blog.





k, good luck hana!


2 comments :

mama_umar said...

cheekylah hana nih!

Afne said...

tu kan gmbr faveret kim baizura. hana spa nasi wakakkaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...