Tuesday, April 6, 2010

Hana Dah Sembuh :)


hai auntie semua.. saya dh semakin sihat. lepuh/blisters chicken pox dh kering. esok saya dh blh pegi school.. blaja & main dgn kwn2 semua yeaayyyy!!! walaupun muka saya ada parut2 tp saya tetap comel kan auntie2? hehe..

kesian ibu saya pegi keje hati risau.. hari2 telefon ayah tanya saya ok ke tak. saya kan bdk pandai.. bdk pandai tak nangis jumpa doktor.. tak nangis mkn ubat.

"hana dh sihat la ibu, ibu jgn risau2 tau. mlm td badan hana panas sekejap je.. nk manja2 dgn ibu, dgn ayah. kan pg ni hana dh ceria. terima kasih ayah blk sini jaga hana"
 

6 comments :

Anonymous said...

alhamudulillah...sihat juga hana ye
mmg xselesa kena ciken pox ni gatai sana sini

Afne said...

mmg kesian le tgk dia.. garu2 asik kena tegur je hehe

mama tisya said...

alhamdulillah hana dh sihat..lain dh muka hana skarng..nmpk big girl sgt

mama_umar_maryam said...

alahh..aunty pon heppy sgt tgk muke kamu yg asik sengihhh tu je ;)

Afne said...

manjang sengih dpn kamera.. aku bawak gi opis tetiba jd pasif.. pemalu konon wakakkaaaaaaa

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aminnn heppi & ceria dah hana ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...