Thursday, June 3, 2010

GMBR2 MGGU LPS

konon2 bz le kan baru nk update cerita mggu lps hehe.. pastu kt rmh plak sjk blk ke kl mmg tak on lappy lgsg. blk keje, lyn suami, lyn anak, mkn.. tido!

jom lyn gmbr2 double H yg afne snap aritu. ni masa otw blk kg..

seronok tgk 2 beradik ni berkasih sayang

pantang nmpk coklat kit kat

haziq kudap biskut baby je la

ni plak gmbr2 masa kt kg

amboi.. kemain jeling! tak berani ibu nk mintak skit hehe

candid kak hana

punya la dia mrh ibu candid dia

muka sedih kena candid

tak hbs2 dgn piece.. nsb baik tak patah dia buat main piala maktok ber-poco2 & hari sukan

masa kt kg aritu haziq asyik merengek nk berdukung je.. afne perasan sejak masuk 7-8 bln tu dia dh mcm ni. pantang nmpk org berdiri atau pantang nmpk kelibat ibu punya la sungguh2 menangis soh ibu angkat dia. tido pn nk berdodoi. last2 maktok masukkan dlm buai. maklum le 1st time naik buai buat muka pelik.. pastu tido lena straight 4-5 jam!


seronok le hana kt kg mcm2 dia mkn


mlm sblm blk ke kl gi mkn2 kt luar. tp tak sempat nk snap pic bagai sbb haziq moody sgt2.

 
haziq & ibu

bulatnya mata neesa (mcm rupa kak hana masa baby)

makde & ucu

hana & makde

gmbr hari isnin lps (otw blk kl). suka btl 2 beradik ni main tepuk amai2. time ni le korg nk tgk haziq sengih senyum gelak segala. klu org lain yg agah.. bolayan la jwbnya.









kejap je kan dh blk kl keje semula. cpt btl masa berlalu..


10 comments :

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

suke bangat tgk aksi2 kakak melayan adiknya bermain ;-)

nurulazham said...

yeehaa!!finally dapat tgk muka ajik senyum at last pic!

Afne said...

diana, afne pn sukaaaaaaa tgk

Afne said...

bai, mmg ssh nk snap gmbr haziq senyum/gelak. jarang2 sgt le..

mama_umar_maryam said...

heheh haziq sengih dgn kakak hana je,pandai hana agah2

~ana~ said...

afne, aqil pun mcm haziq la..kalau org lain agah dia..xde nya dia nak senyum..tp kalau ajmal agah sikit je...gelak besar lg....hu3x..

Afne said...

ana, haziq ni pandai memilih. tgk aura org gak kot? hehe

Afne said...

zet, umar pn mesti suka agak maryam kan? ko klu dgr hana agah haziq mcm kita2 ni agah bdk. siap nyanyi2 sengih2

Nana said...

lawanye makde hana tu heheh ada iras2 afne sket

Afne said...

nana, mau kembeng hidung makde double baca komen nana hahahaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...