Monday, August 30, 2010

REZEKI UTK HAZIQ

alhamdulillah, ini yg akan dibawa pulang utk haziq..

10-11oz

1 botol je? bln puasa ni afne pam sekali je kt office (12 t/hari - 2 ptg) sbb blk awal 4.30 ptg. dh sampai rmh lps singgah bazar ramadhan (5.10 ptg - 5.30 ptg) trs pam susu, mandi, solat & amik double H bawa diorg main2 kt playground sementara tunggu 7.00 ptg.

seronok kan tgk ebm mcm ni mula la nk sengih sorg2 haha. bulan puasa ni tak menentu ebm per session.. kadang 6-7oz, kadang 9-10oz. tu yg asik amik stok frozen huhu.. tp afne make sure bekalan ke taska cukup 4 botol fresh/chilled ebm + 1 botol thawed ebm.

lately perasan haziq kurg menyusu.. ke perasaan je? mana taknya, aktif sgt2 dh skrg ni. pantang kita leka sekejap dh ke mana2 & mcm2 projek yg dia cuba buat. aksi2 cuba memanjat rak tv, meja kopi, sofa & kotak adalah perkara biasa skrg ni. selalunya sebelah kaki dh naik kt atas. dh bbrp kali dia tolak kerusi plastik hana dkt dgn meja kopi & berdiri atas kerusi tu! punya la panjang akal dia nk naik atas meja. bahaya nak oooiiii... bila dh tak reti nk turun baru le melalak mcm org kena picit hahaaaa! klu tgk kereta hana, walker, highchair, playgym dh bersepah tu mmg angkara haziq tolak ke sana sini.



8 comments :

izzahazfar said...

kak tau tak...zah sendiri tak sabar utk menyusukan anak kedua balik..rindu saat-saat susu byk camni..huhuhu

ibu WaWa said...

Alhamdulillah Afne. Rezeki Haziq memang banyak.

Susu akak banyak untuk sebelah kanan je. Boleh dapat 6 oz sekali pam tapi sebelah kiri 1 oz sahaja.

Farra Dhelina said...

omg..byk nya kak..sykr alhmdlh..suka tgok..

iswatie "colours of life" said...

best yer dapat suu byk nih...mintak2 la nanti rezeki wati pun yk nih nanti

Afne said...

zah, akan sampai jugak detik2 indah tu, insyaallah. akak doakan semoga urusan zah dipermudahkan, amin.

Afne said...

kak wa, alhamdulillah msh ada rezeki haziq walaupun kadang dpt skit kadang dpt byk.

psstt.. kak, afne biasanya kiri yg dpt lbh 5-6oz, kadang kanan dpt 4-5oz. tak tentu la..

Afne said...

farra, alhamdulillah... akak pn suka bila dpt byk mcm ni ;)

Afne said...

insyaallah nnti wati pn dpt jugak byk.. byk & byk lg utk baby :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...