Monday, August 30, 2010

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KE 53


kpd semua, afne ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 53. korg sambut detik kemerdekaan kt luar ke atau kt rmh? pd afne, tmpt kita sambut bkn persoalannya sbb yg penting kita sama2 manfaatkan kemerdekaan yg dh kita kecapi selama 53 thn ni dipelihara. bkn je bebas dr belenggu penjajah (negara) tp minda & pemikiran kita bebas dr belenggu hasad dengki, bersengketa mahu pun benci membenci.

esok cuti!!!


p/s : teringat zaman sekolah dulu join perbarisan uniform kadet remaja sekolah kt stadium batu pahat.


6 comments :

Farra Dhelina said...

slmt hr merdeka sis!

mama thieya said...

MERDEKA !!!!

Afne said...

farra, slmt hari merdeka!

Afne said...

mama thieya, kita merdeka sesama hehe

ayda basrudin said...

happy merdeka jugak..
hehhe,,,tulah aku teringt zaamn sekolah..pg2 lagi dh kuar nek bas g stadium..mase tu mcm jakun sikt la tengok bndar BP subuh2 hari...hehe biase kn kuar siang2 hari jek..

Afne said...

aida, semua tu tinggal kenangan kan? siap meniaga bukak stall kecik2 jual air tin/botol & buah2 hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...