Friday, November 12, 2010

Hadiah Giveaway Dah Sampai!

smlm ptg dpt surat yg agak tebal.. dok fikir sapa la yg hntr ni cos dh lama tak beli brg online..



dlm sampul ada ini..


pouch comel bersulam ni dtg 'berteman'. dlmnya ada isi!



siap ada duit raya utk hana & haziq lg tau. TQVM mamalyna! ejan siap call lg lps afne email bgtau hadiah dh sampai. kitorg pn tak sangka, alhamdulillah sampai juga hadiah ni cos ejan dh pos dkt 3 mggu lps. agaknya pakcik posmen pening kot nk cari opis ni hehe..

kpd dot : aku menang GA TEKA HARGA TUDUNG. aku ada buat entry kt sini.


8 comments :

Sricahaya said...

hana & haziq dapat lagi duit raya laa..

midiaida said...

ko masuk giveaway yang mane tuh pot???..

Afne said...

sri, ejan kata duit raya haji hehe

SyaNa said...

syabas!!!
duit raya haji ye tu

Afne said...

dot, aku dh update dlm entry ;)

Afne said...

syana, dh masuk tabung dh hehe

::Mamalyna:: said...

afne, tu ler...risonyer ler...dah lama pos tp baru afne dapat, memang target nak p beli adiah lain dah minggu nie...

tq sudi wat entry..

Afne said...

mamalyna, afne igt mmg lost dh hadiah tu. rupa2nya sampai juga kan.. tqvm ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...