Monday, November 22, 2010

Tudung Ohhh Tudung


cane ni? asal gi jln tar je rembat tudung, nk rembat tudung je gi jln tar hehe. ooo.. afne tak de la borong semua ni sekaligus.

jumaat last week pusing2 jln tar dgn kwn2 ronggeng. niat di hati nk cari baju kurung cotton siap. konon2 bajet dpt le rege murah2 sbb nk raya haji tapi takde la plak.. beli la tudung plain krim kekuningan (sbnrnya nk cari biru laut tp takde).

pastu the next day (sabtu) eddy ajak gi jln tar nk cari brg kt mydin katanya. sempat lg tu rembat tudung plain biru laut & tudung bercorak dotdot awning terqouise.

last friday sblm jemput eddy & hana singgah jln tar sekejap (mmg sekejap.. 15 mnt aje!) beli plak tudung berjalur awning coklat & tudung plain hitam. ishhhh.. bila dh sampai kedai tudung rasa nk rembat byk2. geram! rupa2nya bersebab knp hati ni beria2 nk gi jln tar (ke kedai yg sama sbb dh jatuh cinta dgn kebanyakan tudung bercorak thai silk kt situ).. sampai2 je kedai tu akak yg jaga kedai tanya "nk ambil kasut anak ke?". mmg la sepasang kasut coklat haziq (beli time raya aritu) cari merata dlm almari kasut kt rmh & dlm kereta tak jumpa sampai ke sudah. rupa2nya tertinggal kt kedai tudung akak tu. ni mesti tertinggal masa dtg beli tudung sabtu lps. tq le kak, sbb simpankan kasut haziq tu :)


p/s : cukup2 la afne oooiii (utk bln ni) hehe... tak muat dh hanger tudung awning awak tu!

10 comments :

ciK mOt ©™ said...

kalu aku lak p sana...sure rembat shawl...arghh...kepeningan shawl dah aku ni...hahaha

rossysweety said...

gile tudung!!!

idah @mama izzya said...

salam singgah

beshnyer kalu dpt g jln tar..rambang mata agaknyer..dah lama x pegi sejak blk dok ganu nih..dulu2 time kat raya sohih singgah...

~ana~ said...

nnti bila pakai, tunjuk gmbr erk..:)

Afne said...

zan, aku geram tgk shawl yg cecantik tp aku tak reti nk pakai huhu.

Afne said...

salam kenal mamaizzya :)

mmg rambang mata klu ke jln tar. paling tidak mesti beli sehelai dua.

Afne said...

kak ros, ni bkn gila ni obses hahaha

Afne said...

ana, kang amik gambo semata utk tudung kata kita meniaga plak kihkihkih

lia said...

meroyan rembat tudung nmpk...

Afne said...

lia, lupa diri sekejap kekdahnya haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...