Saturday, December 11, 2010

Neesa @ 10 Months

issshhh.. bdk ni kan klu maklong dpt mau maklong peluk cium dia byk2 kali. geramnyaaaaaaaa tgk!

gmbr dr fb mama/makcik neesa

to neesa, be good girl & jd lah anak yg membanggakn keluarga. maklong & family di kg sentiasa doakan yg terbaik utk neesa & moga Allah sentiasa pelihara kamu dlm kesejahteraan, amin.

how fast the time flies.. sedar tak sedar dh 4 bln arwah meninggalkn kami. semakin neesa membesar semakin mirip wajah arwah ibunya. bila tgk gmbr neesa.. rasa tenang je trs teringat arwah.

kenangan neesa & arwah ibu

Al-fatihah utk arwah adik2ku..


10 comments :

iswatie "colours of life" said...

AlFatihah tu arwah....

kesian bb tuh...sempat rasa kasih syg ibu dia sdr kejap jer..but dgn adanya ko Afne...kasih sayang dia dr ko sentiasa dpt..

Afne said...

tq watie.

kitorg dh jarang jumpa sbb neesa dh ddk kt jb dgn ayahnya. takpe la, as long as neesa tak lupakan family kt kg. kitorg doakan yg terbaik utk neesa.

mama_umar_maryam said...

adehh..cantek mata neesa nih..mcm mama die btul..alfatihah utk adik2mu

Sricahaya said...

Neesa mmg sama saling tak tumpah cam ibu dia..moga neesa tabah ye syg..kecik2 dah kehilangan ibu tersayang...

Alfatihah bt arwah..

Afne said...

zet, kitorg semua pn jeles dgn neesa. anak2 aku tak secerah dia (maklum le bapaknya double h kan ala2 hero hindustan gitu haha)

Afne said...

sri, sedih plak baca komen sri. tq yea :)

midiaida said...

al-fatihah utk arwah..
sedih aku tgk gambo arwah ngan neesa..;(

Afne said...

tq dot. mcm tak caya kan dia dh takde. dulu kecik2 dh mcm kembar mak buat kitorg. baju sama, mainan sama. terasa sgt aku bila dia takde skrg ni.

Normaliza said...

Sayu hati bila tau kecik2 dah kehilangan kasih ibu. moga neesa membesar menjadi anak soleh

Al-fatihah untuk arwah..

Afne said...

tq normaliza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...