Friday, February 11, 2011

HAPPY 1st BIRTHDAY TO NUR ANEESAH MAISARAH


moga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki. moga kamu membesar dgn sihat, ceria & sentiasa dlm lindunganNya. maklong doakan yg terbaik utk mu yea nak. maklong halalkan setiap titis susu badan maklong yg neesa minum.

neesa syg, jgn lupakan kami sebagaimana kami sentiasa mengingatimu. walaupun keadaan tak seperti dulu, tp maklong harap 1 hari nnti kamu mengerti yg kami sgt2 syg & sentiasa menantikan saat2 manis utk bertemu dgn mu. igt lah maktok & atok yg pernah menjaga mu sejak kamu dlm rahim arwah ibu mu hingga saat pemergian arwah. alangkah indahnya andai pertemuan demi pertemuan dgn mu mampu mengubat kerinduan kedua org tua ku yg sgt2 merindui arwah ibumu.

neesa 10 bln - gmbr terakhir dlm simpanan

HAPPY 1st BIRTHDAY NEESA!

Ya Allah, moga roh arwah ida dicucuri rahmat & ditempatkan di kalangan org yg soleh & beriman, amin. al-fatihah..


p/s : mengalir laju airmata masa draft entry ni. afne tak pernah tahu yg naluri keibuan mampu buat afne berperasaan kasih+syg+cinta hingga ke tahap ini. Allahu Akbar! Allahu Akbar!


12 comments :

Sricahaya said...

Happy Bezday Aneesah..
Semoga Neesah menjadi anak yg solehah..

afne, kita yg baca entry ni pun sebak..mesti neesa pun merindui ibunya sebagaimana afne ngan family afne..cuma dia tak reti nak meluahkan n tak reti nak bertanya dimana ibunya..

al-fatihah bt adik afne

Huda~Banny said...

hepi besday neesa......semoga neesa jadi anak yg solehah...walupun ibu dah tiada,ramai yg masih sayangkan neesa....

kak k-pot, sedih la baca entry ni...terbayang2 neesa.......

Afne said...

sri. trm ksh byk2. tak termampu nk ckp apa2. mestia fne menangis klu dpt jumpa neesa...

Afne said...

tq uda. akak kan... arrghhh dh tak blh trskan kata2

eLYies said...

happy besday aneesah..kejap je dah setahun kan...

harap2 menjadi anak yang solehah..sedih tengok dia..kecik2 dah takde ibu,

aida basrudin said...

happy birthday neesa..

semoga menjadi ank yang baik n solehah.. aku yg bce entry nie pon sebak sgt2..terbayang muke neesa mase lawat arwah ida dulu...

SyaNa said...

hepi bday sayang
menitis air mata aku afne
:(

al-fatihah utk arwah ida

nzh1979 said...

selamat harijadi aneesah..
ko tau kan afne..aku bab anak2 ni cepat cembeng..
aku doakan semoga sesapa saja yg jaga neesa dapat mendidik neesa jadik anak @ insan yang solehah, yang berjaya satu hari nanti..seperti impian setiap ibu :)

al-fatihah buat adik ida

Afne said...

yies, ini dh ketentuan. nsb kita tak tahu lg mcmn. kita doa yg baik2 aje la.

Afne said...

tq ayda. aku sentiasa rindukan dia. aku dh anggap dia mcm anak sendiri. tq dtg melawat.

Afne said...

tq syana. aku? cuma mampu menangis & berdoa.

Afne said...

tq nieza. kami sekeluarga doakan yg sama utk neesa. tq again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...