Thursday, July 7, 2011

Telur Rebus

yess.. antara mknn fav anak2 saya. tp takde la tiap2 hari diorg mkn. kdg2 utk breakfast telur tu setengah msk pastu gaul ngan kicap manis. 3 biji pn tak cukup lyn ber3 hehehe

klu hana, dia tak brp suka mkn kuning telur rebus. haziq lah yg tukang hbskan. mlm td haziq ntah mimpi apa bgn tido tgh mlm merengek2 ajak ke dapur soh bukak fridge. pastu tgn sbk capai tmpt letak telur, gula cekelat dia tak pandang pn. mintak nk mkn telur! asik sebut "nak lo.. nk lo". lpr sungguh gamaknya padahal dinner mkn nasi. kul 1 pg korg.. rebuskan telur utk anak.

muka bgn tido.. hensem ahh anak ibu!

 sambil tunggu telo rebus msk, lyn dulu babytv.com

best ke haziq mkn telur rebus tgh2 mlm ni? bersungguh mkn tp mata tetap tgk tv hehee



lps mkn telur rebus, ajak haziq tido semula. mata ibu separa terbuka je haziq oooiii


10 comments :

cikmOt said...

anak aku plak si kakak jek makan telur2 rebus ni...si irfan more ke western...mencik...nasik takmo sangat...asyik mee, sosej...haiyaaa....

lia said...

da mcm org korea nih makan telur rebus gitu jer...

watyz said...

alahai haziq. kot malam2 diminta nye telo rebus. afne sayang. anak i yg sorang tu pon kuat makan telur rebus. kalo 2 3 biji mmg la x cukop. kalo dia g bli telo ngan ayah dia blm masak dh minta sebijik. pastu poo poo bau telo. hahhaa

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

lapar di saat tgh2 malam tue .. sabojelah .. betul2 dia mkn tue ;-)

Afne said...

za, hanan blh geng ngan haziq. hana plak semua benda dia telan hehe..

amboi irfan demand tol tekak mat saleh.

Afne said...

lia, org korea suka telo rebus ehh? aku pn suka! ehhh tetiba hahaha

Afne said...

aty, bau poo poo ngan kentut tu yg tak thn hahahahhaaa

klu gi kenduri kawen awal2 dh lesap telur dr bekasnya ekekeke

Afne said...

diana, klu tgk dia mkn mmg bersungguh la. biasa lah bdk mkn bersepah. kena sapu cpt2 klu tak dtg semut.

~ana~ said...

afne, ana kurang bg diaorg mkn telur ni sbb kentut busuk..hah3x..
seminggu sekali tu ada la kot..tp dua2 tu x suka telur kuning..pakat dok mkn yg putih je...

Afne said...

kentut mmg busuk hahahha tp kesedapan mkn telur mengatasi segalanya! kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...