Tuesday, July 26, 2011

SEPETANG BERSAMA DOUBLE H

kelmarin lps amik anak2 dr taska bawa diorg bersuka suki kt playground sblm naik ke rmh. dh lama tak bawa diorg main2 kt situ on weekdays. selalunya on weekend je.











i guess 20 mnt kt playground mmg tak mencukupi for the kids. sampai rmh serbu play tent plak hehe. kdg2 sumbat quilt supaya selesa diorg main kt dlm tu. hana suka angkut toys ie peralatan msk2 atau main baby bear.





klu dh nama bdk2 tu main saja lah memanjang sampai dh penat, mengantuk, mnm susu then zzzzzzzzzzz

korg rajin bawa anak2 bermain kt tmpt fav diorg?


6 comments :

watyz said...

kadang2 bawak jugak tp yg x sanggup nye dh main x nak balik. haru idop di buat nyer..

~ana~ said...

afne, ajmal skrg ni tgh sakan nak main basikal dgn anak neighbour dpn rumah. budak tu chinese, 2 beradik..perempuan. suka sgt melayan ajmal dgn aqil. hr ahad br ni nangis2 xmo masuk rumah, nak main basikal dgn kakak2...hu3x

Afne said...

aty, tu lah psl. kesian gak tgk diorg ulang alik rmh ke taska je. sesekali tu bawa jugak main. td blk pn dh tanya dh main buai lg.

Afne said...

waahh ajmal minat kakak2 tu yea? hana ngan haziq suka dgn zara rmh dpn tu. mmg 1 taska pn ngan diorg.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kami bwk hero2 nih ke kepong .. taman metropolitan main layang2

Afne said...

bestnya kan. afne ada jugak tgk bloggers lain ke sana. tp jauh la diana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...