Tuesday, September 13, 2011

EMAK & ABAH


ini emak & abah saya ececehhh ayat skima mcm bdk darjah 2 buat ayat.

insan2 hebat yg melahirkan, membesarkan, menyekolahkan, byk berkorban siang mlm demi memastikan keperluan anak2 dipenuhi, yg menyayangi saya sejak dlm rahim hingga lah anaknya dh beranak pinak, tmpt saya bertanya & merujuk apa juga kemusykilan. epi bangga jd anak mak & abah.

tak mungkin dpt epi balas semua budi jasa mak & abah yg tak ternilai dlm apa jua ukuran. moga mak & abah berbahagia di dunia & akhirat serta dipermudahkan dlm segala urusan, amin.

syg sgt2 mak & abah

tak tertahan perasaan ni tgk emak abah bersedih bila mengenangkan anak2nya yg sdh pergi terlebih dahulu. moga Allah sentiasa berikan kesabaran yg tinggi utk mak & abah. 

lagu ni khas utk mak & abah. tiap kali dgr mesti nk menitik airmata. sebak beb.. sebak!!



p/s : mak, jahitkan tudung utk epi blh??


8 comments :

Nieza Ishak said...

ALAHAI afne, teringat omak abah den .. huhuhu.

Afne said...

nieza, cpt gi tepon mak. den maso buek entry ni dh menangis woooo

mama_umar_maryam said...

tibe2 aku nk nyanyi plak..ayah dan ibuuu...ayah dan ibuuu...huwaaaa

~ Puan Yan @ Mama Aliff ~ said...

sama la.. kita pun rapat sgt dgn mak.. sehari kalo tak call, tak sah..

watyz said...

ayah dh x de. la ni celagi boleh nk berbakti kpd mak. rindu kat ayah... :(

Afne said...

zet, aku mmg suka lagu ni sbb mengingatkan aku pd mak & abah :)

Afne said...

yani, afne pn kerap call mak. ada je benda yg nk dibualkan. lg la hana skrg ddk ngan maktok.

Afne said...

aty, sbr yea. kita doakan & sedekahkan al-fatihah kpd mereka yg telah pergi. al-fatihah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...