Monday, September 5, 2011

Hari Pertama Bekerja Selepas Bercuti Panjang

nk kata cuti raya yg lama tu tidak lah. campur cuti masa hana patah tgn bersambung trs cuti raya, 2 mggu juga tak mengadap keje. setengah bulan tu! check email beratus2 dlm inbox.

cadangnya nk blk KL hari sabtu lps tp disebabkan beraya ke pahang so postponed ke pg subuh td. nk blk smlm mmg tidak lah.. kompom jam! alhamdulillah, kitorg ber3 slmt sampai rmh jam 9.30 pg. kemas beg trs hantar haziq ke taska. eddy kata menangis anak bujang tu takmo masuk taska, agaknya dh lama sgt cuti kan. 

hana? sementara tunggu bukak balutan tgn tu (23/09 ni) biarlah hana ddk kt kg dgn maktok & atok. meriah skt rmh kt kg dgn mulut kepoh hana. ada jugak kwn ucu nk bertekak karang. lg pun dlm keadaan tgn hana berbalut biarlah hana 'dikuarantin' dr bdk2 yg ramai tu. kita mana nk tahu kan bila diorg main kasar2 tolak2. i guess this is the best for now. adeehhh.. ko mula la kan ddk jauh dr anak asyik nk terkenang bergenang airmata. tu blm tido mlm karang cane resah gelisah si ibu merindu anak padahal anak dia selamba je main2 kt kg sana. uwaaa.. dh tak sbr nk blk kg :(

gmbr2 byk nk upload tp semua dlm lappy. nnti dh free skt br masuk blog.

ok kekawan, slmt bekerja yea :)


8 comments :

Manjakusayang Collection said...

Selamat Hari Raya Afne...
Mesti terasa kan...bila anak tak ada di sisi!

Afne said...

kimm, tentunya :(

CT said...

Okies keja rajin2 dan slmt update blog ya...:)

Jom datang ke blog kak CT > http://batulesung.blogspot.com

Afne said...

hi ct. tq for dropping by. nnti afne terjah sana :)

~ana~ said...

gmbr please...:)

Afne said...

ana, br sempat upload td :)

~ayda basrudin~ said...

slmt hr rye maaf zahir batin ye..terniat nk g umh mak ko..nk jengah hana sekali..tp mase xmengizinkn..huhu...ape pon hope hana cpt2 sembuh ye..
lastly..happy working...lalalla

Afne said...

hana ada kt kg. klu ko blk jengah je ke rmh mak aku. aku pn asyik keluar beraya. thn ni mmg raya sakan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...