Friday, November 4, 2011

FIRST CLASS katanya...

salam hari jumaat yg barokah :)

ehhh.. kejap je dh jumpa hari jumaat semula. cpt btl masa berlalu. sesaja nk publish entry tertunggak dr mggu lps. bz katanya....

ni menu lunch jumaat lps. tak keluar meronggeng ke mana2 sbb mengadap keje. tak caya..?? percaya lah! ini bkn tipu, ini benar2 berlaku. mls nk menapak walhal ke foodcourt sekali pun, so order domino's je..





first class lah sgt kan... kerusi plastik dh buruk tu pn ko amik gmbr hahahhaaaa. ni haaaahhh nk tunjuk kak zombie yg dh berhari2 tak cukup tido & rehat katanya..


k, kak zombie (trs tukar ganti nama diri hahahaaa) nk blk kg hari ni, InsyaAllah. nk jumpa anak dara kesayangan yg gojes+bijak+comel mcm ibunya tu. rinduuuuuuuuuuuuuuuuu sgt! doakan perjalanan kami selamat sampai ke destinasi. utk korg2 yg bakal blk kg ke pi vacation ke, slmt bercuti & slmt menyambut hari raya aidiladha.


8 comments :

watyz said...

hm..rasa ye yg afne tunjuk ni lebih menggoda dr ai punye mcbites tu.. huuuwwwaaaa.....

Afne said...

aty, domino's mmg tak pernah mengecewakan... terbaikkkkkkkkkk

~diAhOntHeblOg~ said...

terbaekk niii

Normaliza said...

wah..wah..makan besar ari ni...

Afne said...

diah, mmg terbaik hehe

Afne said...

normaliza, ini luch last week. minggu ni mkn nasi paprik ;)

lia said...

lamaaa da x pekena dominos.... mlm ni, mungkin ;p

mama_umar_maryam said...

aduhaii,mmg rindu sgt dgn anak dare tu ye,baik2 drive afne..aku pon rasenye dah 3x jumaat x g mane ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...