Tuesday, November 22, 2011

Masak-masak Hujung Minggu

seronok sungguh hujung minggu yg lps. dpt tak korang bayangkan betapa puasnya bila dpt settlekan house chores secara marathon dr pg sampai ke mlm & hasilnya... rmh bersih - kemas - lantai licin berkilat! k, perkataan berkilat saja tambah utk bg kesan dramatik dlm penceritaan haha!

apa.. korg igt sng nk settlekan semua kerja2 tu tanpa bantuan si anak bujang? perlukan kesabaran tinggi tau. mana ada benda yg sng dlm dunia ni. takmo cerita psl house chores sbb dh cerita dlm fb. moh tgk gegambo bila ibu double h main msk2 di hujung minggu ;)

menu hari sabtu.. ayam msk kicap, sayur campur mcm2 ada & jagung kukus utk kudap2 depan tv di ptg hari. sbnrnya tak sempat tgk tv pun. alhamdulillah, mlm minggu tu dpt tally kan recon bln 9.. syukran! k. blh move on matching recon bln 10 plak. blh tak kau, khusyuk ngadap lappy sampai tak perasan haziq conteng2 kusyen sofa guna pen hitam uwaaaaa. berpinar bijik mata thn mrh tp cpt2 istighfar supaya hormon terkawal hahahaaaa. nsb baik lah pagi tu dh buka sarung kusyen utk dibasuh.




menu hari ahad.. grilled chicken wing, sayur kobis+carrot+udang & telor dadar montoks & pengat labu.




saja je bg korg sakit hati tgk gambo beso2 hahahhaaa. padahal semua menu simple jek!


12 comments :

Lelaki Ini said...

wah
!sedap giler!

Afne said...

aikkk.. mana tahu sedap?! hehe

wan nurul hezrina said...

hohoho besh nampak gambar chantek sangat.nak gak teringin nak beli dslr atau kamera yang canggih manggihnih..hehe

:|: TinTa Kibod :|: said...

nih mesti hasil tembakan DSLR nih..wooww...
saje je ko eh...hiks....

lia said...

perghhhh ko makin mantoppp beb guna dslr itu.....

watyz said...

terliur tgk ayam bakar tu!!!

mama_umar_maryam said...

arghhhhhhh laporrrrrrr..aku jerit time2 lunch nih

Afne said...

hezrina, gmbr cantik & rasanya pun sedap. perasan! hahahaha

Afne said...

ayue, saja main tembak2 hehe

Afne said...

aty, ayam bakar tiptop namanya hehe

Afne said...

lia, mantop apa benda nya. setting utk gambo dekat2. tekan butang, pop! keluar gmbr hehe

Afne said...

zet, jgn jerit2 kang org kata ko lain mcm jeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...