Tuesday, January 31, 2012

Hana & Kerja Sekolah

cuti blk kg hari tu, ibu berpeluang tgk hana buat kerja sekolah. bdk kecik biasalah takut2 nk mulakan sesuatu. kena ajar mcmn nk mulakan, ckp elok2 walaupun ibu ada bebel2 InsyaAllah diorg akan ikut utk mencuba & buat sampai hbs. anak2 skrg jns yg cpt belajar perkara baru. kerja sekolah kali ni kena buat garisan zig zag tp mula2 kena sambungkan garisan putus2 dulu...






amboi laaaaaa kemain bangga nk tunjuk kerja sekolah yg dh siap :)


hari2 hana tanya bila ibu dgn adik nk blk kg. kesian la hai anak ibu... ibu jauh tak blh blk hari2 syg. agaknya dia igt kl-yong peng tu mcm nk pergi pekan parit yaani. nnti bila kita dh ddk sama2 ibu ajar hana buat kerja sekolah lg yea. hana belajar rajin2 k?!


8 comments :

Masya said...

pandainya.. kemas jer dia buat.. berapa tahun umurnya ni??

Afne said...

ada juga comot tp ibu suruh dia buat elok2 hehe..

hana 4 thn 4 bln tp dh masuk pra sekolah utk kelas 5 thn :)

tq singgah sini!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ghajen Hana..
my alya, mommie kena standby tepi..
asal liat sket mulut ni akan berbunyi.. hahaha..

ala2 gurubesar ghitu.. ;-p

Afne said...

tu kena bebel2 juga tu kt sebelah. asal senget je trs tegur hikhikhik

wan nurul hezrina said...

rajin tull dier=)mcmnie baru cikgu cayang=)

Afne said...

hana tunjuk rajin :)

Mama Qadida said...

hana dah besarrrrrrrrrrrrrrrrr...

Afne said...

hana dh school lah auntie. dh nk masuk 5 thn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...