Friday, January 27, 2012

Rose Valley, Cameron Highlands

hari terakhir di cameron highlands so masing2 pakat bgn awal sbb byk tempat mahu diterjah. pape pun posing dulu kt luar apartment sblm check out. sukaaaaaaaaaaaaa sgt gmbr kami ber4 ni :)


family abg2 ipar...



jom ke kea farm. nk cari bunga ros punya psl hahahahhaaaa. ateeee nk feeling2 nora elena kan?! hahahahha


fuuhhh semangat ko.. keluar awal pun jalan tetap penuh dgn kenderaan. nsb baik la eddy cilok2 jumpa jln potong dr tanah rata ke brinchang. ni dh sampai kea farm. hotel equatorial - tmpt plg tinggi kt cameron highlands. kt sblh kanan tu berderet kedai pasar pagi kea farm tp kami tak singgah sbb nk cari rose valley.


pemandangan dr kea farm ke tringkap... hujau di sana sini. sejuk mata memandang sesejuk cuaca kt sana sampai kena pakai sarung tgn.



kt sini pun ada koleksi kaktus tp kurang menarik lah...


lg.. gmbr kami ber4 ;)


geram wehhhh.. tgk bunga2 ros mekar berjuntaian. tgn ni haihhh... rasa gatal je mcm nk petik bunga2 tu. tp klu ikut org kt situ katanya disebabkan cuaca asyik hujan & kurg sinaran matahari maka tak byk pokok ros yg berbunga. agaknya klu tak, mesti lg meriah kan?!





pokok cili pun ada? hehe..






ok, giliran eddy test power snap gmbr bunga... layannnnn






masa kt sini tak byk gmbr hana sbb dia sbk ikut abg2 sepupu ke sana ke sini. haziq je lah yg sbk berdukung. bknnya apa, takut dia pegang2 tercucuk duri.


1st time nmpk bunga ros warna hijau :)


mmg seronok sgt belek2 bunga kt situ sana sini bau harum bunga ros :) itu pun eddy ajak gerak sbb kitorg nk singgah pasar pagi kea farm. masa utk shopping yeayyyyy!!!


4 comments :

wan nurul hezrina said...

lawa lawanye bunge=)nampak sejukjer kat sana..seronoknya jenjalan=)

eima said...

sejuk sgt ke cuaca mesti hujan ni ...

Afne said...

hezrina, mmg best ok! jom gi CH :)

Afne said...

eima, masa ni mmg musim hujan plus musim cuti sekolah. mmg sejuk sgt2 pakai sweater siap pakai sarung tgn msh terasa sejuknya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...