Wednesday, February 22, 2012

Baju Sekolah Hana

percaya tak korg.. ni 1st time ever afne berkesempatan gosok baju sekolah hana. br bbrp minggu hana dpt baju rasmi pra sekolah ni. mak kata saiz baju yg hana dpt terlalu besar sampai kena alter. pelik juga sbb masa hari pendaftaran dulu pihak sekolah dh pun amik ukuran badan hana. nsb baik maktok hana tukang jahit.. klu harapkan ibu ntah mcmn agaknya ekk.. tiba2 kau.. dtg semangat nk belajar menjahit dgn mak hehe..

tgk baju ni nmpk comel je. siap reben kuning di dada lg tau. rasanya gosok pn tak sampai 5 mnt hahahaaaa. kain bahan corak bunga2 biru utk uniform hari jumaat pn dh dpt tp maktok blm sempat jahitkan.



cikgu encourage pelajar perempuan pakai tudung dgn syarat tudung warna putih. so hana request tudung keras (awning) mcm kwn2nya pakai. menjajau juga nk mencari tudung awning putih saiz kanak2. afne belikan tudung saiz s & mak tlg alter ikut saiz muka hana.


sempat lg posing sblm pegi sekolah. korg perasan tak brooch jurai2 tu? melebih le awak ni hana ooooiiii hahahahaa



alahai comelnya anak ibuuuuuuuuuuuu.. rasa mcm nk nangis bila tgk hana dgn penuh semangat nk pegi sekolah. sebak plak rasanya sbb bkn tiap2 pagi ibu dpt uruskan hana mandi & bersiap mcm ni :(

hana dh booking nk ddk dgn ibu masa cuti sekolah seminggu bln 3 nnti. ayah pun izinkan. nnti nk confirm dgn umi brp taska akan charge utk 5 hari. harap2 tak akan berlaku insiden mcm dulu. 


10 comments :

shiemz said...

a'ah kan...shiem pun memula ghitu sebak jugak tgk bila hadzeq pakai baju sekolah..sekejap jer anak aku dah besau.. heheh

lia said...

InsyaAllah afne dpt siapkan Hana p sekolah nnt...

btw, Hana look gorgeous la...

Nieza Ishak said...

alahaiiii ... kalo nieza pun terasa afne, tp takpe ni yg terbaik untuk hana ... ;)

~ana~ said...

mcm muka eddy...:)..sebiji...:)

Afne said...

shiem, cpt btl masa berlalu kan. rasa mcm hana tu kecik lg tp hakikatnya dia dh nk masuk 5 thn.

Afne said...

lia, insyaallah very soon :)

Afne said...

tq nieza. ni la pengorbanan yg afne kena buat. tu yg rasa nk blk kg tiap2 mggu.

Afne said...

ana, yeke mcm eddy? afne tgk hana makin gelap lah skrg. tu btl anak ayah hehe..

Masya said...

comelnya dia...

tahun dpn pun anak sy sekolah.. x sabar nak rasa situasi tu...

Afne said...

masya, awak akan lalui juga saat2 tu, insyaallah.

seronok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...