Wednesday, March 7, 2012

Busy as a bee!

ada yg rindu tak? perasan musti mau lebiihhhhhh hahaaaa

lps month end closing maknanya.. kak zombie back in the house! bz dgn recon. buat matching sampai naik juling biji mata hahahaaaa. ada lg few TADs kena buat matching pastu br blh reconcile by TAD pastu by summary, recon astro, recon celcom, recon kiosk agagagaggggggggggggg

korg.... rindu bangat sama hana & ayah hana oooppppssssssssss

makin bsr makin mirip muka ayah

dh uruskan dgn taska utk tumpangkan hana selama 5 hari (isnin-jumaat) sempena cuti sekolah akan dtg ni. ok la kot kan, diorg charge RM9/hari. waaahhhhh.... tak sbr nk jumpa hana. mesti rmh kecoh mcm dulu2 hehe :)

nnti bila dh free skt afne update blog k ;)


6 comments :

watyz said...

anak bapak! hehehe

mama_umar_maryam said...

confem hana pon sgt2 excited tau bile ko buat camtu,die blk skolah die jmpe ko n adek dulu!!yeayyy

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ok afne .. muka ggirl ikut ayah ... muka boy ikut mak ;-)

Afne said...

anak bapak anak omak jugak! hehe

Afne said...

thanks zet, rindu lah nk kecoh2 rmh mcm dulu :)

Afne said...

diana, masa hana baby ikut eddy. bila dia makin membesar kulit dia cerah dgn mata bulat ramai kata ikut afne. ni sejak2 nmpk anak dara dh jd ikut muka eddy blk hehe. suka nau main panas kt kg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...