Friday, April 27, 2012

Merah Menyala. Sungguh Menggoda!

bkn kak zombie... klu kak zombie pakai lipstick merah menyala mau nangis anjelik joling tgk hahahhaaaaaa

ni haaa yg merah menyala sungguh2 la buat kecur air liur. korg sesuka suki nk tag kak epi kt fb ekk. jgn gegar pokok jambu tu kerap sgt nnti org tak dpt mkn uwaaaaaaaaaaa


ni hasil pokok jambu tepi rmh. mkn cicah sambal kicap mau tak pandang kiri kanan dh hahhahaaa. klu time berbuah sampai blh bukak meja jual tepi jambatan rmh... dua singgit! dua singgit! ehh.. taklah. sesapa nk kitorg bg je hehe...

pokok jambu... tungguuuuuuuuuuu aku dtg!


14 comments :

inazamri said...

wow merahnye jambu tu...cantik je kulit dia.mmg kena sgt la cicah smbal kicap

:|: TinTa Kibod :|: said...

sluurrpppp...
merahnyaaaa...
cicah kicap pedas..
perrghhhh...

~ana~ said...

bila nak balik duk parit yaani ni, nak g mkn jambu merah nih...hah3x...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

huk..huk.. terliurrrrrrrrrrrrrrrr

watyz said...

ala.. saje je tau bg org terliur... :P

Alya=Asniza +Mayudi said...

afne,,, nak nagis tengok jambu merah menyala,,, selamat dah selamat beranak,, kalu x,, kompom baby baru melleh air liur,, hu,,hu,, sedapnyer,,, masuk peti ais,,,cicah kicap,, atau sambal otak udang,,,,

Afne said...

kak ina, mmg sedappp!

Afne said...

ayue, jemput mkn yea hehe

Afne said...

ana, next month... maybe?

Afne said...

diana, sila geledah pasar cari jambu ni hehe

Afne said...

aty, sharing is caring? jom terliur sama2!

Afne said...

anis, tahniah!

org pantang ddk diam2 jilat skrin ekekekkk

wan nurul hezrina said...

sodapnya nampak jambu2=)

Afne said...

nurul, mmg sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...