Friday, June 8, 2012

Apa Ada Dalam Bekas Bunga-bunga?

msh igt ini......??


disebabkn tuan punya bdn dh tayang dlm blog, so br blh tayang kt sini hehe. cilok gmbr tie gadies je lah ekk ;)


apa isinya????
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


taraaaaaaa!!! purple cardi... tentulah warna fav tie gadies kan :)


bergambar itu mesti hehe.. buat kenang2an. esok lusa kita dh susah nk jumpa.


ada org tu dtg keje hari ni pakai cardi baru :)



yg bestnya afne pn dpt something dr kak ros. aksesori rantai owl warna biru firus lg tau. thanks kak ros :)

credit gmbr dr blog kak ros

hari ni dh jumaat ekk. skjp je cuti sekolah 2 minggu berlalu, minggu depan dh mula sekolah. so ptg ni nk blk kg hantar hana. doakan perjalanan kami selamat ;)


12 comments :

nur anis said...

cantik la cardigan tu...:)

Afne said...

nur anis, mmg cantik sbb ada corak lubang2 blkg dia :)

lia said...

owl biru tu lawooooo.... rezeki hang...

nurulazham said...

kak kpot..penah dgr x pasal isi rantai OWL ni haram dipakai? ada kaitan dgn freemason rasanya...

mama_umar_maryam said...

lawo2 rantai owl tu aku tgk..mmg tgh 'in' burung antu tukan

HAdira Kifly said...

tapi bukan ke owl itu adalah lambang freemason ? kalau boleh, elakkan memakai apa saja lambang yg mempunyai gambar owl.. sekadar mengingatkan..

tapi terpulang kepada pemakai samada ingin memakai atau tidak.. :)

watyz said...

cantik nye cardi ngan rantai tu...

Afne said...

lia, org dh bg so aku terima je la :)

Afne said...

bai, akak tak tau pun isu psl owl ni.

Afne said...

zet, bdk2 muda ramai makai. aku ni mcm tak sesuai nk pakai hehe

Afne said...

hi hadira kifly.

saya tak tahu menahu lgsg psl isu ni. tq kerana mengingatkan.

Afne said...

tq aty :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...