Tuesday, January 29, 2013

Cuti

cuti sambung bersambung mcm tak rasa pn ekk... bg org2 tak bekerja mcm afne ni, cuti ke tak cuti ke sama aje.... keje saya on dr celik sampai ke mlm nk tido 24/7 non-stop.

jeles tau mak yong tgk kekawan update fb/blog dgn kisah percutian memasing! kitorg pusing2 batu pahat aje...

 tu dh comel sgt le tu kan?!

hamboi3x... kemain seronok anak2 bertuah ni dpt splash2 kt swimming pool. kitorg pn dh lama tak ke sini. kali akhir masa atok ngan maktok gi haji kot. 


dh main2 air mesti perut lapar kan... nsb baik cafe sblh tu je haaaa


klu dulu haziq berani main2 kt tangga tu je. kadang2 saja paksa dia ke tgh tp sungguh2 melalak sekuat2 tidak hahahaaaa. skrg ni dh berani dh... siap ckp kuat2 "ibu, ajik x takuuuuuuttttt". hana mmg suka sgt lah bila dpt ke sini. selain dpt splash2 kt swimming pool, puas le diorg bermain kt playground.

hmmmm... bila la nk gi bercuti ni ekk?! woi, sedar la diri tu tgh memboyot nnti asik komplen penat hehehehhh... lg pun bln lps br je jln2 ke penang & perak kan?! lg pun... afne tak blh pegi mana2 sgt sbb selang sehari kena dtg klinik check BP gara2 berat naik 1.2kg dlm masa 2 mggu. yg bestnya klu hari sabtu/ahad, nurse yg dtg rmh. alhamdulillah, setakat ni semuanya normal. nnti sng2 afne cerita dlm entry lain k.


p/s : ok lah, mak yong dh start membizi nk byr gaji, kwsp, socso, claim segala. nnti free mak yong update lg ;)


3 comments :

Nurulhuda Abdul Latip said...

Seronok nampaknya diaorang mandi kat sini kan, sebab tak ramai orang dan lebih privacy.

Afne said...

kak huda, mana tak seronoknya bila bdk jumpa air. masa tu ada juga org lain tp tak ramai. biasanya ahad la yg penuh.

watyz said...

wa... splash2 time!!! hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...